Mikroskop z możliwością robienia zdjęć/filmów

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
alanjed
Posty: 3
Rejestracja: 6 cze 2012, o 21:59

Mikroskop z możliwością robienia zdjęć/filmów

Post autor: alanjed »

Witam,
w temacie mikroskopów jestem zupełnie zielony . Potrzebuję czegoś do domowej praktyki. Bardzo zależy mi na możliwości podłączenia mikroskopu pod komputer lub wykonywania zdjęć. Czytałem że można w jakiś tam sposób podłączyć aparat. Jak to wygląda? Mój budżet to 700-800 zł. Jaki mikroskop wybrać

Z góry dziękuję za odpowiedź
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

[Link] Mikroskop z możliwością robienia zdjęć/filmów

Post autor: planapo »

poczytaj forum.

tutaj - dosc ogolnie:

doradztwo-w-sprawie-mikroskopu-vt16188.htm

i tu, ale to troche bardziej zaawansowane problemy:
mikrofotografia-testy-porady-doswiadczenia-vt41016.htm
ogolne-dyskusje-techniczne-przerobki-do ... t37448.htm

i moze jeszcze tu:

pzo-biolar-vs-vt41333.htm

za 700-800 zl to z nowego sprzetu szczerze mowiac nic poza zabawka nie kupisz (jakosc materialow foto bedzie tragiczna), na rynku wtornym tez ciezko bedzie jesli chcesz miec od razu set z mozliwoscia dokumentacji. poczytaj forum bo tam wszystko na ten temat juz jest, czasem w tematach, ktore pozornie sa o czyms innym, takze troche czasu trzeba niestety posiedziec.

za te pieniadze mozna kupic niezly mikroskop PZO na allegro, w zaleznosci od potrzeb:
- szkolny, 50-150zl
- studar, MB30 - 200-400zl
- biolar, 800-1100 zl

a z dokumentacja foto to jest temat rzeka i zalezy co i jakiej jakosci chcesz osiagnac.

jesli chodzi o podlaczanie do komputera to w tej materii niech wypowie sie ktos inny, ja sie nie znam.
alanjed
Posty: 3
Rejestracja: 6 cze 2012, o 21:59

Re: Mikroskop z możliwością robienia zdjęć/filmów

Post autor: alanjed »

A co myślisz o tym :
allegro 2376158098