FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
malinowa08
Posty: 12
Rejestracja: 23 lip 2012, o 20:36

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: malinowa08 »

to ja mam w takim razie pytanie, muszę jechać z dokumentami właśnie na ul. Jedności, jak najlepiej tam dojechać np z okolic dworca pkp z Katowic? Czy może z dworca w Sosnowcu jakoś? Byłbym wdzięczna za info, bo kompletnie nie znam się na tamtejszej komunikacji
Awatar użytkownika
eNIKaTe
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2010, o 15:51

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: eNIKaTe »

lepiej z dworca z Sosnowcu tramwajem 27 w kierunku Kazimierz pętla. możesz też przejść na przystanek obok C.H. Plaza (jak zapytasz ludzi to Ci powiedzą jak tam iść) i tam wsiąść w 26 lub 27 przystanek końcowy Dańdówka Skrzyżowanie. Jak wysiądziesz i się rozejrzysz dookoła to zobaczysz budynek dziekanatu.
malinowa08
Posty: 12
Rejestracja: 23 lip 2012, o 20:36

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: malinowa08 »

super, dziękuję !
honey111
Posty: 34
Rejestracja: 4 lip 2012, o 14:36

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: honey111 »

no właśnie mówiłam o kawalerce, bo tylko to biorę pod uwagę. ale w sumie lepiej dojeżdżać z Katowic.

a posiada ktoś może materiały na pierwszy rok?
i czy jest się czego bać na pierwszym roku, tak jak to niektórzy straszą?
Awatar użytkownika
Namine
Posty: 455
Rejestracja: 19 lip 2011, o 14:26

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: Namine »

Ja mam materiały na I rok. Jak jesteś zainteresowana to pisz na priv. Bać na pierwszym roku? W sumie to nie bardzo. Trzeba tylko przyzwyczaić się, że to nie liceum i trzeba się uczyć. Gorszy II semestr niż I. Pierwszy w sumie zleci dość lajtowo, drugi wymaga więcej.
Awatar użytkownika
Namine
Posty: 455
Rejestracja: 19 lip 2011, o 14:26

Re: FARMACJA - ŚUM Sosnowiec

Post autor: Namine »