Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Jaenelle
Posty: 142
Rejestracja: 24 maja 2011, o 16:01

Re: Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Post autor: Jaenelle »

sylwia1508, nie sądzę. Nawet jak nie zdasz anatomii we wrześniu to spokojnie idziesz na drugi rok, tylko, że oprócz zajęć na drugim roku chodzi się na anatomię.
anetto
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2012, o 20:39

Re: Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Post autor: anetto »

Witam.

Szukam pokoju 1-osobowego w Lublinie. Jestem świeżo upieczoną studentką 1 roku fizjoterapii na UM . Pochodzę z woj. podkarpackiego. Jeśli ktoś także szuka mieszkania lub osób, to bardzo prosiłabym o kontakt na:
-PW
-e-mail: charloo-[at].pl

Pozdrawiam
________

Re: Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Post autor: ________ »

Jaenelle pisze:sylwia1508, nie sądzę. Nawet jak nie zdasz anatomii we wrześniu to spokojnie idziesz na drugi rok, tylko, że oprócz zajęć na drugim roku chodzi się na anatomię.
nie wiedzialam. wiem, ze cos takiego praktykowane jest na innych uczelniach medycznych przez studentow z kampani wrzesniowej, sadzialam ze i w Lublinie rowniez.

Dudek
Posty: 345
Rejestracja: 13 maja 2008, o 23:11

Re: Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Post autor: Dudek »

nie no LEP trzeba zdać po stażu (13mc) chyba nie można wcześniej (zresztą też kapke samobója by tym sobie można bylo strzelić). Miejsc od zawsze jest 230 i tyle samo u was w rekrutacji jest. Przyjęli teraz mniej bo jakby im sie każdy zapisał z tej dzisiejszej listy by im pewno z 20os za dużo wyszlo i co wtedy? A wiedzą z doświadczenia, że się jeszcze poprzesuwa. Mi się wydaje, że 170 i wysoki wyniki z biologii to będzie końcówka.
David
Posty: 903
Rejestracja: 17 mar 2008, o 22:15

Re: Kto do Lublina? INTEGRUJEMY SIĘ

Post autor: David »