Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
yv0nne92
Posty: 14
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:36

Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Post autor: yv0nne92 »

witam wszystkich, nazywam sie Iwona i jestem przyszłą studentką ZP kto również wybiera sie na zdrowie publiczne do Bytomia może jakieś spotkanie integracyjne
KaroKaro
Posty: 26
Rejestracja: 28 lip 2012, o 13:40

Re: Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Post autor: KaroKaro »

JA JA
Miło poznać i bardzo chętnie co do tego spotkania
bellerofont
Posty: 24
Rejestracja: 24 sie 2012, o 11:12

Re: Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Post autor: bellerofont »

Hej widzę, że zp w Bytomiu nie budzi na tym forum większego zainteresowana. Jeśli chcecie się dwiedziec coś więcej o studiach na tym kierunku, o wykładowcach ogólnie o studiach na tym wydziale itp to mogę wam trochę poopowiadać co i jak
KaroKaro
Posty: 26
Rejestracja: 28 lip 2012, o 13:40

Re: Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Post autor: KaroKaro »

ja bardzo chętnie bym sie dowiedziała, bo faktycznie straszna tu cisza. )
bellerofont
Posty: 24
Rejestracja: 24 sie 2012, o 11:12

Re: Zdrowie publiczne 2012 ŚUM!!

Post autor: bellerofont »

Ogolnie jest to slaski uniwersytet magiczny czytaj wszystko jest na opak i po trzech latach licencjatu nic mnie juz nie zdziwi tak wiec oswujcie sie z tym.

Inauguracja w bytomiu strzelam w ciemno ze bedzie w sobote i spedcimy ja na obowiaskowym szkoleniu bhp. mozna tez odebrac legitymacje.

Radzilbym rozgladac sie za fartuchem lekarskim bo bedzie potrzebny do zajec w szpitalu.