lekarz medycyny pracy

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
Akantocyt
Posty: 25
Rejestracja: 6 maja 2012, o 09:43

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: Akantocyt »

W sumie nie płakałem, ale miałem czerwone oczy, nie mogłem oddychać i gluty kapały mi na ręce. Więcej szczegółów?
No i żałowałem, że studiuję weterynarię, ale to już nieaktualne.
ebbie_girl
Posty: 2
Rejestracja: 21 lip 2012, o 16:06

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: ebbie_girl »

gdzie najszybciej zrobić w warszawie med. pracy?
iveta
Posty: 28
Rejestracja: 16 maja 2012, o 16:14

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: iveta »

Ja zrobiłam szybko w przychodni MEDICOR na Czerniakowskiej 131, ale za 60 zł, bo na bezpłatne już nie ma miejsc
Awatar użytkownika
Zireael
Posty: 116
Rejestracja: 14 lip 2012, o 14:46

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: Zireael »

na Waryńskiego 9 u rentgenologów jest szybko, ale też płatne, chyba 120.
joaszy
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2011, o 20:38

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: joaszy »

ja poszłam się zapisać w lipcu, zaraz po przyjęciu, na Krakowskie Przedmiescie, termin wizyty wyznaczono mi na 28 sierpnia i tego dnia udało mi się wszystko załatwić (oczywiscie za darmo), ale swoje wystałam w kolejkach.
Awatar użytkownika
monis1992
Posty: 272
Rejestracja: 23 maja 2010, o 13:25

Re: lekarz medycyny pracy

Post autor: monis1992 »

a ja dowiedzialam się że u mnie w przychodni rodzinnej wypisują te papierki (mój brat tam sobie zrobil badania) ale tam nie ma lekarza med. pracy.

Stąd moje pytanie: czy takie zaświadczenie przejdzie czy może patrzą na pieczątki i od zwyklego nie moze być? Bo chyba na każy kierunek powinno być od med pracy a nie tylko weta, prawda? Mial ktoś taką sytuację że mu oddali zaświadczenie bo zly lekarz podbił pieczątke i kazali iść jeszcze raz?
Awatar użytkownika
Zireael
Posty: 116
Rejestracja: 14 lip 2012, o 14:46