mimka93 pisze:ale to trochę dziwne bo jeśli by chodziło o tkankę przewodzącą to dziwnie napisane ze składa się z dwóch lub trzech tkanek zależy jaka.
Nie o tkanke przewodzaca tylko wiazke przewodzaca, przeciez sklada sie ona z tkanki przewodzacej, pochwy sklerenchymatycznej i czasami kambium - mamy 2 lub 3 tkanki
Po co spać jak można się uczyć? Po co marnować czas na stanie w tramwaju jak można uczyć się w tym czasie z kserówek na nieorganę ? Czyli postulaty pana profesora na piątkowych wykładach To tak, żebyśmy wiedzieli, że podczas weekendu w końcu wreszcie i nareszcie będziemy mogli się uczyć
Trzymajcie za mnie kciuki na jutrzejszej biofizie i na nieorganie we wtorek Melisa, melisa i jeszcze raz melisa, bo inaczej to ta kobieta od nieorgana mnie zniszczy wzrokiem i swoimi pytaniami
To, czy na wykłady warto chodzić, bardzo zależy od wykładowcy Na część warto, bo dużo dodatkowo, czasem warto, bo mówi sprzecznie z podręcznikami i pyta potem z tego, ale na większości jest to, co w podręcznikach albo slajdach zamieszczonych w internecie (mniej lub bardziej oficjalnie).
Im dalej w las, tym mniej osób chodzi i jakoś zdają
Hej Wiem, że to nie ten temat, ale mam problem. Nigdy nie miałam miareczkowania więc mam kolejne pytanie:
Miareczkowanie roztworu kwasu octowego mianowanym NaOH.
Objętość CH3COOH: 10 cm3
Titrant i jego stężenie: 0,1027molowy
Mam trzy pomiary:
V(NaOH) cm3 10,3 10,0 10,2 średnie:10,17 Stężenie CH3COOH policzone: mam podać
Pytanie: jak mam obliczyć stężenie CH3COOH?
Obliczyć liczbę moli NaOH: czyli n=0,1027*10,17 itd, a potem tą liczbę moli wstawić aby obliczyć Cm Ch3COOH jeśli podaną mam objętość?
A wnioski jakie mam napisać: że pomiary obarczone są błędem wynikającym z różnicy objętości czy jak?
mlotek, zajrzyj do jakiegokolwiek podrecznika z chemii analitycznej, polecam lipca i szmala, tam powinno być wszystko napisane. W tym wątku piszą głównie licealisci, którzy nie robili takich rzeczy w szkole.