Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
fantazja
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2007, o 19:08

Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?

Post autor: fantazja »

Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?
Pytam, ponieważ myślę, że praca weterynarza pewnie jest ciekawa, ale przecież najpierw trzeba spędzić ok. sześć lat na uczelni, a jachciałabym uczyć się z pasją".

Proszę o odpowiedź, fantazja

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 16:53 ]
Revenge

Re: Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?

Post autor: Revenge »

ZaleŻy kto co uwaŻa za ciekawe:P studiuję na pierwszym roku weterynarii w Lublinie i po pierwszym miesiącu mogę powiedzieć Że są przedmioty na które chodzi się z przyjemnością mimo Że uchodzą za najtrudniejsze czyt. anatomia , a są teŻ takie zajęcia Że szlag człowieka trafia Że musi tam marnować czas bo o uczeniu się tam czegoś ciekawego nie ma mowy czyt. np. biofizyka, technika informatyczna, bepieczeństwo i higiena pracy połączona z ergonomią. Jest to oczywiście tylko moje subiektywne zdanie aczkolwiek pokrywa się ono z większością zdań studnentów 1 roku:P
Awatar użytkownika
kasicowo
Posty: 86
Rejestracja: 10 maja 2008, o 20:24

Re: Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?

Post autor: kasicowo »

Tak z ciekawości- jak wygląda prosektorium na wecie?
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

[Film] Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?

Post autor: Korczaszko »



i możesz sobie poszukać, bo jeszcze jest kilka filmów. Sądzę że mniej więcej tak to wygląda (zachęcająco ]: choć głowa psa nieźle znoszona)

[ Dodano: Czw Mar 12, 2009 17:56 ]
fantazja pisze:Czy zajęcia na medycynie weterynaryjnej są ciekawe?
nie
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online