Dokąd na Akademię Medyczną?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.

Dokąd się wybierasz na studia?

Białystok
18
7%
Bydgoszcz
11
5%
Gdańsk
23
9%
Katowice
26
11%
Kraków
29
12%
Wrocław
36
15%
Łódź
19
8%
Poznań
35
14%
Szczecin
8
3%
Warszawa
38
16%
 
Liczba głosów: 243

tygrysiczka
Posty: 99
Rejestracja: 14 wrz 2006, o 16:13

Re: Dokąd na Akademię Medyczną?

Post autor: tygrysiczka »

kasik pisze:a studiujesz medycyne
nie studiuję medycyny, próbuję się na nią dostać
dworzu
Posty: 1
Rejestracja: 23 cze 2007, o 08:40

Re: Dokąd na Akademię Medyczną?

Post autor: dworzu »

doktor pisze:w Łodzi na wojsk-lek jest łatwiej, studiuja tam takie głąby ze krąża o ich dowcipy
mam pytanie do ciebie doktor skad taka opinia o wojsk-lek bo jestem zainteresowany tym wydzialem i chcialbym sie dowiedziec cos wiecej bede wdzieczny za info
tomck
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2007, o 23:27

Re: Dokąd na Akademię Medyczną?

Post autor: tomck »

do doktora - to przytocz jakis kawał o tych studentach woj-leka, ja tu jakos studiuje i jeszcze zadnego nie słyszałem, i jestem pewien ze połowa studentów tego wydziału w konfrontacji z Toba wykazałaby iż wielkosc Twojego mozgu jest równą z wielkoscią pewnych gruczołów charakterystycznych tylko dla mężczyzn. Zapewne nie masz zielonego pojecia jaki jest poziom nauczania na naszej uczelni wiec prosze Cie stosuj sie do prostej reguły: jesli czegos nie wiesz nie powielaj głupich stereotypów wykreowanych przez niemądrych ludzi, a jeśli uważasz ze masz racje to zapraszam na nasz wydział - sprawdzisz sie i skonfrontujesz rzeczywistość z własną wyobraźnią
Seul
Posty: 84
Rejestracja: 21 mar 2006, o 17:05

Re: Dokąd na Akademię Medyczną?

Post autor: Seul »

AM w Warszawie - 3,39 osoby na miejsce - stan ze wczoraj wieczora.
Hmm. pewnie dobije do 4 os/miejsce, czyli standard
W Wawie wkurza mnie jedno. Podstawowa fizyka.
Marcin
Posty: 34