Problem z chemią

Ogólne forum chemiczne poruszające problemy chemii ogólnej, nieorganicznej i organicznej
Mikrobiologer
Posty: 34
Rejestracja: 21 wrz 2012, o 11:02

Problem z chemią

Post autor: Mikrobiologer »

Witam

Jestem uczniem klasy 2 liceum i właśnie myślę nad wyborem studiów. Zastanawiam się nad medycyną lub weterynarią i w związku z tym musiałbym pisać maturę rozszerzoną z chemii. I tu jest problem bo ja nawet nie ogarniam chemii która była w gimnazjum a co dopiero liceum i rozszerzenie

Mam 3 pytania:

1- Czy jest w ogóle sens myśleć o tej maturze w 2 klasie LO ?
2- Czy musiałbym przerobić cały materiał gimnazjum aby się zabierać za ten z liceum ?
3- Mój wujek jest chemikiem ale on studiował brdzo dawno i nie wiem czy lepszy byłby korepetytor który jest na czasie czy właśnie wujek który zapewnia elastyczność i niski koszt?
Agusia4
Posty: 4
Rejestracja: 4 mar 2013, o 15:10

Re: Problem z chemią

Post autor: Agusia4 »

Pewnie,że jest sens już o tym myśleć.im wcześniej będziesz wiedział co chcesz robić tym lepiej. A nauki do matury nie ma co odkładać na ostatnią chwilę, dobrze zacząć już teraz.Wydaje mi się,że nie musisz przerabiać materiału z gimnazjum. Ja też zdawałam maturę rozszerzoną z biologii i chemii i wcale nie przerabiałam nic z gimnazjum(byłam na profilu biol-chem w LO).jeśli zaczniesz przerabiać to co obecnie się uczysz na lekcjach to Ci wystarczy, po co od razu gim. Zależy też czy jesteś na rozszerzonej chemii czy niebo jeśli nie to będzie Ci trudniej zdać maturę(a nie jest wcale łatwa). Myślę,że powinieneś iść na korepetycje, ale nie doradzę Ci do kogo, bo nie brałam dodatkowych lekcji.
Mimo wszystko życzę Ci powodzenia.
Mikrobiologer
Posty: 34
Rejestracja: 21 wrz 2012, o 11:02

Re: Problem z chemią

Post autor: Mikrobiologer »