Jakie studia po rozszerzonej chemii i biologii?

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
Joanna_Dark
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2012, o 16:02

Jakie studia po rozszerzonej chemii i biologii?

Post autor: Joanna_Dark »

Witam.
Chciałabym poradzić się, które kierunki są najbardziej opłacalne(oczywiście w późniejszym okresie).
Zdaję rozszerzoną chemię i biologię, być może podstawę z fizyki.
Sama zastanawiam się głęboko nad kierunkiem lekarskim, analityką medyczną, kosmetologią czy lekarsko-dentystycznym. Co do lekarskiego, wiadomo, że bardzo ciężko jest się dostać i poradzić. Analityka - podobno strasznie nieopłacalna(znajomy po pełnym wykształceniu w tym kierunku zarabia 2tys./mies.). A kosmetologia i lekarsko-dentystyczny?
Może ktoś z Was ma zamiar studiować powyższe kierunki, albo już studiuję? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady
Lunette
Posty: 421
Rejestracja: 30 lip 2011, o 19:41

Re: Jakie studia po rozszerzonej chemii i biologii?

Post autor: Lunette »

Ja zamierzam lek-dent (o ile się dostanę) i na pewno jest opłacalny, bo o ile będzie Cię potem stać na założenie własnego gabinetu i zakupienie sprzętu + zapał do pracy i pozytywne nastawienie, to przychody na pewno będą. Podobnie jak z lekarskim, na którym jest jednak trochę więcej nauki, bo potem większość robi specjalizację.
O Analityce też słyszałam niepochlebne opinie.
Joanna_Dark
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2012, o 16:02

Re: Jakie studia po rozszerzonej chemii i biologii?

Post autor: Joanna_Dark »

Lunette pisze:Ja zamierzam lek-dent (o ile się dostanę) i na pewno jest opłacalny, bo o ile będzie Cię potem stać na założenie własnego gabinetu i zakupienie sprzętu + zapał do pracy i pozytywne nastawienie, to przychody na pewno będą. Podobnie jak z lekarskim, na którym jest jednak trochę więcej nauki, bo potem większość robi specjalizację.
O Analityce też słyszałam niepochlebne opinie.