Biola I rok UMCS i nie tylko

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
ralf

rekrutacja na UMCS

Post autor: ralf »

moze ma ktos pojecie jak wyglada sposob rekrutacji na UMCS,w przypadku braku biologi w programie nauczania(jestem po technikum),z tego co pisza wynika ze jest niezbedna,moze ktos z was mial podobny problem,wszelkie informacje na temat mile widziane. :)
www

Re: Biola I rok UMCS i nie tylko

Post autor: www »

dolanczam sie do pytania :-D
www

Re: Biola I rok UMCS i nie tylko

Post autor: www »

dolanczam sie do pytania :-D
Denis_Rozrabiaka

Biola I rok UMCS i nie tylko

Post autor: Denis_Rozrabiaka »

Dzisiaj ogłoszone zostały listy na biologii na UMCS no i w taki sposób zostałem studentem tego kierunku ) Interesuje mnie czy dla Was jest to kierunek zastępczy (np. po roku rzucicie jak się dostaniecie na jakąs farmacje, lekarski, itp.) czy to kierunek którego jesteście pewni. Bo ja przekonany do końca nie jestem i nie ukrywam ze jak na razie to czekam na wyniki na stomatologie i wtedy biole odpuszczam. Studiowałem juŻ rok Ochrony ¦rodowiska na KUL-u i wiem Że nie trafić wswoją dziedzinę to naprawdę nieprzyjemne (ja na szczęscie odwaŻyłem odejść z tego). Ale cieszę się Że będę studiował tak ciekawą dziedzienę jak BIOLOGIA. Są juŻ jacyś nowo upieczeni studenci? Pozdrooo!
Bartek B.

Re: Biola I rok UMCS i nie tylko

Post autor: Bartek B. »

Hej!

Ja mam jeszcze rok do takiego zachwytu. Choć startuję na podobny, ale inny kierunek, to biologię teŻ bym chciał studiować (moŻe jako 2 kierunek równolegle).

Ile miałeś punktów z matury? Jak cięŻko było się dostać? Jakie progi?


pozdrawiam
Bartek B.
Denis_Rozrabiaka

Re: Biola I rok UMCS i nie tylko

Post autor: Denis_Rozrabiaka »

"Ile miałeś punktów z matury? Jak cięŻko było się dostać? Jakie progi?"