DZIECI LEKARZY

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
ollciaq
Posty: 282
Rejestracja: 5 lip 2007, o 19:13

Re: DZIECI LEKARZY

Post autor: ollciaq »

Cóż muszę przyznać że jestem córką lekarza a moja mama jest pielęgniarką no i tego faktu nie zmienię. Wspierali mnie, pomagali mi w nauce (korki, wsparcie psychiczne) ale maturę to ja pisałam, nie moi rodzice, ani ich znajomi czy nauczyciele.
Gdybym się dowiedziała że dostałam się medycynę tylko dzięki znajomościom mojego taty to najprawdopodobniej byłaby to moja największa porażka życiowa.
Owszem ambitna jestem i to dzięki rodzicom którzy zawsze mi powtarzali że trzeba dawac z siebie jak najwięcej, że wiedza najważniejsza ]
Zgadzam się z bebe ze rodzice mogą pomóc w załatwianiu praktyk u znajomego ew. załatwienie miejsca w akademiku, ale miejsca na studia . to już inna sprawa ]
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: DZIECI LEKARZY

Post autor: Medycyna Lwów »

Powiem Ci że masz rację - teraz sie skończyły takie przekręty z przyjęciami na medycynę jak za czasów egzaminów wstępnych. Ale stereotyp funkcjonuje - dla przykłady ostatnio podczas wizyty u dentysty ta sie bardzo zdziwiła, sprawiała wrażenie jakby nieodwierzała ze mam już indeks na medycynę (olimpiada) - nie wiadomo w ogóle czemu, chyba dlatego ze nie pochodzę z lekarskiej rodziny. Ale mentalność ludzka trudno zmienić niestety.
ollciaq
Posty: 282
Rejestracja: 5 lip 2007, o 19:13

Re: DZIECI LEKARZY

Post autor: ollciaq »

No to trzeba przyznać (
Ja tam uważam ze fakt z jakiej rodziny pochodzisz nie powinno decydować o tym kim będziesz. Bo możesz nawet pochodzić z rodziny robotniczej jak to ktos fajnie ujął ] i też zostać dobrym lekarzem, specjalistą. Wszystko zależy od człowieka i od tzw. samozaparcia i wiarę we własny siły no umysł ]
Czarna_Mamba
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2007, o 09:09