CMUJ

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Limonkaa
Posty: 123
Rejestracja: 27 cze 2011, o 15:25

CMUJ

Post autor: Limonkaa »

Witam Aktualnie jestem studentką ŚUM, ale pragnę się przenieść właśnie na pielęgniarstwo na CMUJ. Stąd moje pytanie jak wykładowcy podchodzą do przepisywania przedmiotów z innej uczelni?
Genelanie jakie macie wrażenia studiując na tej a nie innej uczelni? Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje
Kasiula93
Posty: 59
Rejestracja: 31 maja 2012, o 13:49

Re: CMUJ

Post autor: Kasiula93 »

Cześć,
czy jest tu ktoś kto studiuje farmację bądź fizjoterapię i mógłby mi udzielić pomocy a dokładnie odpowiedzieć na parę pytań?
york
Posty: 1902
Rejestracja: 27 gru 2007, o 22:05

Re: CMUJ

Post autor: york »

wykładowcy bardzo chętnie przepisują przedmioty( oprócz wf ), ważne, żeby liczba ects była podobna
kaaam
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2011, o 18:57

Re: CMUJ

Post autor: kaaam »

Hej, mam pytanie. jestem po pierwszym roku lekarskiego. Chciałabym się przenieść do krakowa. Czy jak dostanę się z rekruacji to przyjmą mnie od razu na drugi rok? Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale chodzi o studia niestacjonarne.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Limonkaa
Posty: 123
Rejestracja: 27 cze 2011, o 15:25

Re: CMUJ

Post autor: Limonkaa »

Właśnie szkoda, że wf-u nie. ale trudno. A jak wygląda wf na CM?
Na ŚUM-ie to jest katastrofa, tylko aerobik do strawienia )
Awatar użytkownika
Glukoza
Posty: 39
Rejestracja: 7 lis 2008, o 15:54

Re: CMUJ

Post autor: Glukoza »

Zależy z kim się ma, ja miałam przez dwa semestry aerobik lub czasami siłownię. Zajęcia były całkiem spoko, tylko są daleko od centrum, co jest ich głównym minusem można też zapisać się na sekcje lub basen i wtedy nie chodzi się na normalne zajęcia.
york
Posty: 1902
Rejestracja: 27 gru 2007, o 22:05

Re: CMUJ

Post autor: york »