Biotechnologia UJ 2013/14

Opinie o uczelniach o kierunku biotechnologii. Dyskusje na temat etyki w zawodzie oraz pomoc w wyborze kierunku zawodowego. Wykaz publikacji niezbędnych do nauki biotechnologii.
Awatar użytkownika
Wru
Posty: 4
Rejestracja: 10 lip 2013, o 19:20

Re: Biotechnologia UJ 2013/14

Post autor: Wru »

Ołkej, dzisiaj właśnie dokonałam wpisu

Ja nie jestem niespełnionym lekarzem, wręcz przeciwnie - jestem spełnionym nie-lekarzem, o. Nigdy mnie na medycynę nie ciągnęło, pomimo całej elitarności zawodu (mogę to tak określić? ). Nie z powodu ilości nauki, z tym bym sobie poradziła, ale raczej nie jestem dobra w kontaktach z ludźmi. Wymsknęłam się presji rodziny co prawda, ale jednocześnie wykopało mnie na drugi koniec kraju. Ale to nic. Nie zginę. Chyba.
Fivex
Posty: 99
Rejestracja: 14 gru 2011, o 19:06

Re: Biotechnologia UJ 2013/14

Post autor: Fivex »

No ja też za ludźmi nie przepadam ale wziąłbym taką specjalizację po której z ludźmi rozmawiać nie trzeba, bo robią to pielęgniarki. Albo pacjenci są martwi.
kaskaa1594
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2013, o 13:12

Re: Biotechnologia UJ 2013/14

Post autor: kaskaa1594 »

Cześć wszystkim dołączam się do grona studentów biotechnologii dostałam się w drugiej turze, bo niestety mój wynik maturalny nie był zachwycający, ale ulga że już po wszystkim może i po części żaluję że nie udało się z medycyną ale szczerze mowiac kazdego dnia jeszcze bardziej się upewniam w tym, że jest tak jak miało być więc mimo wszystko jestem pozytywnie nastawiona i wiem, że musi być dobrze szczegolnie, jezeli będzie się wsrod super ludzi
Pozdrawiam!
Fivex
Posty: 99
Rejestracja: 14 gru 2011, o 19:06

Re: Biotechnologia UJ 2013/14

Post autor: Fivex »

Podejrzewam że w październiku okaże się kto będzie w grupie wielkich geniuszy którzy podkładają sobie nogi i nie dają za nic w świecie notatek a kto będzie miał zamiar żyć w zgodzie z innymi
moooniq
Posty: 3
Rejestracja: 10 lip 2013, o 11:20

Re: Biotechnologia UJ 2013/14