Wszystko o Dietetyce ( CM UMK)

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
brzuucha
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2013, o 16:13

Wszystko o Dietetyce ( CM UMK)

Post autor: brzuucha »

Siema
Jestem studentką 1 roku na kierunku Dietetyka w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy i piszę ten post dla aktualnych maturzystów. Pamiętam jak rok temu wkurzałam się, że nic na temat naszych studiów nie ma na żadnych forach, totalne pustki, żadnych opinii od studentów. Gdzie o kierunkach takich jak lekarski, farma czy inne oblegane można po prostu dowiedzieć się wszystkiego.

To jest wykaz przedmiotów dostępny nawet dla osób nie zalogowanych w USOSie, można tam też sprawdzić przedmioty na następne semestry

Jedno chyba z najczęstszych pytań: Jak z chemią na dietetyce ?
no powiem tak. jak na razie twierdze, że zdecydowanie jest do przejścia, jestem osobą bez maturki z chemii, dla której mimo profilu biol-chem w liceum chemia była obca. Przedmiot Chemia ogólna i żywności trwa 2 semestry i kończy się egzaminem (od 2 semestru dołączy do nas sporo osób spadkowych właśnie przez chemie :c ) dlatego trochę się boje, ale 1 semestr czyli wejściówki i sprawozdania wszystko zaliczone. Wiedzą, że raczej chemiczne orły nie idą na ten kierunek kiedy nie wymagają maturki Babka od ćwiczeń jest mega miła. Mówiła, że trafiały się nawet takie asy które nie wiedziały co to HCl, a tym bardziej, że to kwas

Czy jest ciężko ?
Szczerze mówiąc, jako maturzystka myślałam (sądząc po progach), że to są raczej lajtowe studia i trochę będę się opierdalać. Zdecydowanie tak nie jest Wbrew pozorom nie ma opierdalania się. Jak na razie ( po 1 semestrze) najcięższe przedmioty to: