Sopockie Szkoły Medyczne - Higienistka stomatologiczna

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
felafela
Posty: 4
Rejestracja: 5 sie 2013, o 08:48

Sopockie Szkoły Medyczne - Higienistka stomatologiczna

Post autor: felafela »

Drodzy stomatolodzy, jako że o ile dobrze pójdzie będę Wam pomagać i towarzyszyć, to może powiecie mi czy kojarzycie tę szkołę czy sprzęt mają dobry i czy w ogóle warto być higienistką, bo może się już orientujecie w zarobkach? Bo ja jestem zielona, ale chciałabym być prawie jak wróżka zębowa
york
Posty: 1902
Rejestracja: 27 gru 2007, o 22:05

Re: Sopockie Szkoły Medyczne - Higienistka stomatologiczna

Post autor: york »

lepiej być higienistką niż asystentką to na pewno, masz większą swobodę i zarobki, możesz liczyć na pracę z pacjentem
teraz w większości szanujących się gabinetach pracują higienistki i aktywnie współpracują z lekarzami, co przekłada się później na leczenia pacjentów i powodzenie leczenia
co do ww szkoły się nie wypowiem, bo nie znam
eunikazos
Posty: 1
Rejestracja: 25 paź 2013, o 09:42

Re: Sopockie Szkoły Medyczne - Higienistka stomatologiczna

Post autor: eunikazos »

felafela chodzisz może do SSM? bo ja jestem na kierunku higienistki stom. zaczęłam w tym roku? daj znać!
reni
Posty: 4
Rejestracja: 8 sty 2014, o 13:04

Re: Sopockie Szkoły Medyczne - Higienistka stomatologiczna

Post autor: reni »

skonczylam je właśnie na kierunku higienistka stomatologiczna. Kierownik od praktyk pomógł mi z wyborem gabinetu, trochę tych godzin jest, bo w tygodniu zajęcia praktyczne a pod koniec nauki jeszcze praktyka. Na początku ciężko było w gabinecie, ponieważ nigdy nie miałam kontaktu z tym zawodem, ale później zostałam doceniona i już tam zostałam . Cieszę się, że wybrałam SSM, kadrę polecam, bo nawet gdy miałam mały kryzys potrafili mnie zmotywowac do tego żeby kontynuowac nauke.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi