CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
ddaga89
Posty: 390
Rejestracja: 1 cze 2011, o 17:30

Re: CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Post autor: ddaga89 »

joannaoka, Faktycznie, kiedyś to był elitarny kierunek, teraz najlepiej zarabiają programiści i inżynierowie, więc obala się mit o łatwej kasie po medycynie. Natomiast prawdą jest, że jednak on ciągle funkcjonuje. Poza tym trzeba przyznać, że jednak jest gwarancją pracy po studiach, bo nie znam żadnego bezrobotnego lekarza. Ja studiuję dla kasy i nie mam z tym problemu.

Z innej beczki - to, że się przejdzie przez studia nadal nie świadczy o inteligencji. Daję sobie rękę uciąć, że spotkaliście nie jednego nieogarniętego, mało inteligentnego lekarza, ja przynajmniej tak.
_włóczykij
Posty: 1578
Rejestracja: 8 kwie 2011, o 21:18

Re: CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Post autor: _włóczykij »

ddaga89 pisze:Ja studiuję dla kasy
Po pierwsze z tego co wiem, to dopiero BĘDZIESZ studiować, a dwa to współczuję. Masz już tam 23 czy 24 lat, to nie wolisz inaczej zarobić? bo to długa droga do tego żeby zarabiać fortuny i musisz być w tym na prawdę dobra.
ddaga89
Posty: 390
Rejestracja: 1 cze 2011, o 17:30

Re: CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Post autor: ddaga89 »

adele, Ja już studiowałam i studiuję. I zarabiam też, całkiem dobrze. Nie musisz mi współczuć bo jest mi to potrzebne jak umarłemu kadzidło. Jestem świadoma tego, że nie będę zarabiać fortuny- to tylko domena Kulczyka i jemu podobnych.
I możesz być pewna - w tym co robię jestem zawsze bardzo dobra.
________

Re: CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Post autor: ________ »

Adele sama za rok będziesz mieć 22 lata, a dadze wiek wypominasz. Troche to, hmm dziwne. o.O
Awatar użytkownika
joannaoka
Posty: 371
Rejestracja: 29 mar 2013, o 16:29

Re: CO JEŚLI NIE MEDYCYNA?

Post autor: joannaoka »