[Link] Topola mieszańcowa, dzikie wino, krwawnik, ostrożeń polny, ślaz zaniedbany

Pomoc w oznaczaniu roślin oraz znalezieniu literatury. Robisz zielnik i szukasz pomocy, pomożemy w zidentyfikowaniu i nazwaniu roślin.
Awatar użytkownika
ŻuczekAdam
Posty: 6
Rejestracja: 28 sie 2013, o 13:48

[Link] Topola mieszańcowa, dzikie wino, krwawnik, ostrożeń polny, ślaz zaniedbany

Post autor: ŻuczekAdam »

Witam!

Wrzucam na forum ostatnia partię problematycznych roślinek z łowów do zielnika z dwóch ostatnich dni. Tym razem, aby skurczyć nieco temat wizualnie, postanowiłem stworzyć albumy ze zdjęciami poszczególnych roślin, które opiszę, dla wygodnego użytkowania. Większość zdjęć wyszła bardzo dobrej jakości, za wszelkie niedociągnięcia proszę o wyrozumiałość - nie jestem fotografem, aparat czasami odmawia mi posłuszeństwa. Dla informacji rośliny zebrane zostały w parku miejskim w centrum miasta Gdyni, mogą więc być niespecyficzne dla tego regionu. Za wszelką pomoc z poniższymi fotografiami, jak zwykle wielce dziękuję.

*off-top

Umieszczam odnośnik do poprzednich tematów, gdyby ktoś był zainteresowany zdjęciami z moich poprzednich wypraw po roślinki, tym samym wyrażam zgodę na ich wykorzystywanie:

- pomoc-w-rozpoznawaniu-ro-lin-do-zielnika-vt53238.htm
pomoc-w-rozpoznawaniu-ro-lin-do-zielnik ... t53280.htm
pomoc-w-rozpoznawaniu-ro-lin-do-zielnik ... t53601.htm

*off-top
1. roślinka
1.jpg
całość, liść, okaz przed zerwaniem, owoce

2. roślinka
2.jpg
całość, element kłącza, liść, okaz przed zerwaniem, owoce

3. roślinka
3.jpg
całość, zbliżenie na łodygę i liście

4. roślinka
4.jpg
całość, liść, zbliżenie na łodygę

5. roślinka
5.jpg
całość, liść, zbliżenie na łodygę

6. roślinka
6.jpg
całość, element łodyżki, liść, kwiat

7. roślinka
7.jpg
całość, kwiat, liść, owocostan"

8. roślinka
8.jpg
całość, kwiat, liście

9. roślinka
9.jpg
całość, kwiaty, liść, zbliżenie na łodygę

10. roślinka
10.jpg
całość, liście, szczyt łodygi

11. roślinka
11.jpg