Rozszerzona matura z biologi w 3 miesiące?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
kryha77
Posty: 1
Rejestracja: 17 sty 2014, o 18:29

Rozszerzona matura z biologi w 3 miesiące?

Post autor: kryha77 »

Witam, w skrócie o co mi chodzi
Jestem uczniem 4 klasy technikum, z gimnazjum o biologi nie wyniosłem prawie nic, z tej szkoły też, biologi nie mam od roku, nie przykładałem się do niej, zresztą jak ogólnie do nauki, przy niemalże zerowym nakładzie pracy oscylowałem w granicach ocen dostatecznych. Rok temu na semestr miałem 1 z matematyki nic z jej nie rozumiałem i we wrześniu jak napisałem sobie jakąś próbną maturę miałem ok 4-6%, a z angielskiego nie dużo więcej, to dało mi kopa aby wziąć się do pracy. Próbną pod koniec listopada z mat napisałem najlepiej w klasie na ok 50%, a z ang na 70% systematycznie pnę się w górę i regularnie uczę tych przedmiotów prawie od 0, bo je wcześniej olewałem tylko aby zaliczyć. Ogólnie nauka przychodzi mi w miarę w łatwo, jak się tylko skupię mogę na prawdę wiele osiągnąć. Po przedstawieniu mojej wiedzy oraz możliwości chce zadać pytanie.
Czy dam radę zdać maturę rozszerzoną z biologi na ok 50%? tyle potrzebuje na studia, z biologii wiem mało. Chciałbym zacząć od zera, żeby mieć usystematyzowaną wiedzę, ale nie wiem jak się za to zabrać, od czego zacząć? Jakie podręczniki potrzebuje? A w zasadzie chciałbym wiedzieć wszystko co potrzebuje aby osiągnąć ten wynik?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

[Link] Rozszerzona matura z biologi w 3 miesiące?

Post autor: Mårran »

Myślę, że szansę masz, tylko musisz się przyłożyć. O podręcznikach i sposobach nauki poczytaj sobie tu na forum, bo jest tego od cholery.

W tym dziale najlepiej: matura-2013-i-2014-z-biologii-vf230.htm
Pani Buka
Awatar użytkownika
Jocisko
Posty: 783
Rejestracja: 24 cze 2009, o 19:25