Nowa rekrutacja na rok 2015/2016

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Awatar użytkownika
Lan
Posty: 12
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:34

Re: Nowa rekrutacja na rok 2015/2016

Post autor: Lan »

Nie wiem, czy w Warszawie tak będzie, wiem natomiast, że teraz dziko jest na CMUJ - bo faktycznie tam już jest kompletnie wycofana fizyka, a matmy podst. zwyczajnie nie opłaca się zdawać, bo przez pół jest dzielona.

Ja właśnie jestem w fazie uczenia się matmy rozszerzonej, bo inaczej nie mam szans, bo mój profil obejmuje rozszerzoną fizykę. Z tego, co patrzyłam, to na UJ są te zmiany na razie największe i najbardziej surowe. Na wielu uczelniach może się nieznacznie zmieni, niemniej nie wiem jak to jest z fizyką, czy ją wycofają, czy nie.
Awatar użytkownika
Lan
Posty: 12
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:34

Re: Nowa rekrutacja na rok 2015/2016

Post autor: Lan »

annusza pisze:Już w moim roczniku praktycznie nikt nie wymaga fizyki rozszerzonej (poza Krk, ale to jakieś kpiny, jeśli można startować też z matmą gdzieniegdzie można zdawać fizę zamiast chemii, ale nie wiem czy to opłacalny zabieg ). Nawet Szczecin, który dotąd wiernie obstawał przy fizie rozszerzonej, w przyszłym roku zmienia wymagania. Podsumowując, nie sądzę, by wymagano fizyki w kolejnej rekrutacji i nie wiem czy warto się jej uczyć. To trudny przedmiot, pochłaniający wiele czasu. Chyba lepszą opcją byłaby matematyka R, bo otworzy Ci drzwi na całe mnóstwo kierunków studiów. Pozdrawiam .
Brdzo przepraszam, że post pod postem: czyli zostaje tylko podstawowa fizyka, czy kompletnie nie ma jej?

W Krakowie, to zawsze są jakieś, że tak powiem kpiny".
Anna09
Posty: 45
Rejestracja: 4 sty 2014, o 10:55

Re: Nowa rekrutacja na rok 2015/2016

Post autor: Anna09 »

A jak wygląda rekrutacja w Bydgoszczy i Poznaniu?
Girion
Posty: 700
Rejestracja: 17 maja 2011, o 20:02

Re: Nowa rekrutacja na rok 2015/2016