język angielski na biotechnologii i możliwości za granicą

Opinie o uczelniach o kierunku biotechnologii. Dyskusje na temat etyki w zawodzie oraz pomoc w wyborze kierunku zawodowego. Wykaz publikacji niezbędnych do nauki biotechnologii.
emmsco2
Posty: 4
Rejestracja: 4 lut 2014, o 17:16

język angielski na biotechnologii i możliwości za granicą

Post autor: emmsco2 »

Witam,
szukam informacji o studiowaniu biotechnologii w języku angielskim, wiem że na U-Medzie nauka obejmuje również zwroty po angielsku, jednak w jakim stopniu? Czy jest możliwość po studiach licencjackich kontynuacja na zagranicznych uczelniach, np w UK. Jestem totalnie zielona w tym temacie, proszę o bardziej szczegółowe odpowiedzi, oczywiście wszystkie mile widziane plz
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: język angielski na biotechnologii i możliwości za granic

Post autor: ryniofit8000 »

Z tego co wiem to na biotechnologię na umed żeby się dostać trzeba mieć potwierdzoną znajomość j. angielskieg (certyfikat min. B2 albo w miarę dobry wynik z matury rozszerzonej, nie wiem dokładnie ile %), jednak na jego podstawie punkty nie są liczone. Na I stopniu jest sporo angielskiego, a II stopień jest tam prowadzony całkiem po angielsku.
Czy da się studiować później w UK? tego nie wiem, ale na pewno po takiej biotechnologii na umedzie w łodzi bardzo dobrze posługiwałabyś się angielskim, z biegłym angielskim o wiele łatwiej o pracę w UK niż z poziomem komunikatywnym.
emmsco2
Posty: 4
Rejestracja: 4 lut 2014, o 17:16

Re: język angielski na biotechnologii i możliwości za granic

Post autor: emmsco2 »

Ok, a jak sprawa wygląda na innych uniwesytetach (politechnikach ?) w łodzi? A może gdzieś w Polsce jest takie miejsce szczególnie nastawione na biotech. po angielsku.

(a tak przy okazji, ciężka jest fizyka i matma na umedzie na biotech? dam rade, przerabiając w liceum tylko podstawy i to na totalnie obnizonym poziomie? / )
Awatar użytkownika
ryniofit8000