Przeniesienie na inną uczelnię.

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
SzklanaDama
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2012, o 20:46

Przeniesienie na inną uczelnię.

Post autor: SzklanaDama »

Witajcie,
obecnie studiuję fizjoterapię na prywatnej uczelni w Warszawie. W tym roku poprawiam maturę i planuję dobrać drugi kierunek, ale na innej uczelni i w innym mieście. Chciałabym również z fizjo się przenieść. Mógłby ktoś mi przybliżyć całą procedurę przenoszenia się z jednej do drugiej uczelni? Czy są szanse przeniesienia z prywatnej na publiczną uczelnię? Z reguły prywatne są trochę dyskryminowane.
Dziękuję serdecznie za rzeczowe odpowiedzi.
Michch
Posty: 285
Rejestracja: 14 lip 2011, o 19:24

Re: Przeniesienie na inną uczelnię.

Post autor: Michch »

Ja przeniosłem się z publicznej na publiczną. W moim przypadku było tak:
1. Zaliczenie semestru letniego i zdobycie wszystkich wpisów, także z praktyk (najtrudniejszy etap). Później składałem podanie do dziekana mojego wydziału, który zamierzałem opuścić. Podanie z prośbą o pozwolenie na przeniesienie i z powodem tej decyzji. Dziekan wyraża zgodę i rozlicza semestr. Panie w dziekanacie trzeba poprosić o dotychczasowy przebieg studiów z wykazem przedmiotów, ilością godzin, punktami ECTS i ocenami.
2. Udanie się do dziekanatu uczelni, na którą chcesz się przenieść. Trzeba zanieść uzyskane dokumenty (pozwolenie od pierwszego dziekana, przebieg studiów) i podanie o pozwolenie na przeniesienie.
3. Czekanie na decyzję. Resztę załatwiają między sobą oba dziekanaty.
marzenkaa13
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2023, o 12:29

Re: Przeniesienie na inną uczelnię.

Post autor: marzenkaa13 »