przeniesienie z Olsztyna do Wrocławia

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
somaja
Posty: 44
Rejestracja: 19 lis 2013, o 10:21

przeniesienie z Olsztyna do Wrocławia

Post autor: somaja »

Wiem, że gdzieś tutaj ktoś poruszył dawno temu taki temat, ale nie wiem czy to jest aktualne. Bo być może teraz są jakieś inne zasady. Czy jest możliwość przeniesienia się z weterynarii na UWM na weterynarię we Wrocławiu po pierwszym roku ( czyli zaczynać we Wro już od drugiego) ? Czy trzeba spełniać jakieś trudno osiągalne kryteria, typu bardzo wysoka średnia itp. ? Nie studiuję wety, ale pytam czy w ogóle jest taka możliwość, gdybym się zdecydowała na podjęcie tych studiów. Chciałabym się po prostu wcześniej zorientować jak to wygląda, bo raczej nie mam szans na Wrocław, a nie chciałabym spędzić 5 lat na drugim końcu Polski, zbytni tchórz ze mnie Bo jeśli to jest trudne do wykonania, to dam sobie spokój. Byłabym baardzo wdzięczna, gdyby ktoś udzielił mi jakichś wskazówek, proooszę.
Kolave
Posty: 304
Rejestracja: 9 paź 2009, o 20:33

Re: przeniesienie z Olsztyna do Wrocławia

Post autor: Kolave »

Można. Dziekan wymaga brak warunków i repet na koncie, czyli wszystko zdane bez powtarzania przedmiotu czy roku, ale może tylko tak gadał. Zawsze warto zapytać.
Na oceny nie zwraca uwagi.
Można przenieść się też po semestrze.

Mi się podobało i w Olsztynie i we Wro, chociaż absurd UP na początku bardzo mnie denerwował. UWM mnie rozpieścił chyba .
micra
Posty: 998
Rejestracja: 1 lip 2012, o 18:57

Re: przeniesienie z Olsztyna do Wrocławia

Post autor: micra »

Po semestrze ciężko, sama próbowałam i niestety dziekan z Wrocławia się nie zgodził, najpierw niby prosił o telefon tuż przed sesją (bo nie wiedział czy będą jakieś miejsca) - ale ostatecznie powiedział nie.
Kolave
Posty: 304
Rejestracja: 9 paź 2009, o 20:33

Re: przeniesienie z Olsztyna do Wrocławia

Post autor: Kolave »