Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Awatar użytkownika
Fantazmic
Posty: 268
Rejestracja: 23 sty 2014, o 22:00

Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Post autor: Fantazmic »

Witam.

Szukałem podobnego tematu, jednak nic nie mogłem znaleźć (możliwe, że nie starałem się zbyt mocno).

Mam pytanie odnośnie przeprowadzenia egzaminu maturalnego w 2015 roku:
Jestem osobą, która ukończyła liceum w 2013 roku, aktualnie studiuję na Politechnice Świętokrzyskiej.
W przyszłym roku chciałbym napisać maturę z matematyki rozszerzonej i nie wiem, czy będzie mnie obowiazywała podstawa programowa, którą szedł mój rocznik (z 2010 roku bodajże), czy ta nowsza?

Wysłałem również maila z tym pytaniem do CKE, jednak nie raczyli mi odpowiedzieć.


Pozdrawiam.
Rosaline
Posty: 172
Rejestracja: 5 kwie 2011, o 15:58

Re: Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Post autor: Rosaline »

Jeśli nie oblałeś matury w swoim roczniku, to będzie Cię obowiązywała ta najnowsza, która wchodzi od przyszłego roku.
Girion
Posty: 700
Rejestracja: 17 maja 2011, o 20:02

Re: Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Post autor: Girion »

Już się spytałem paru osób, ale spytam raz jeszcze:
jak teraz, w 2014 nie będę pisał biologii, a w 2015 bym ją napisał, to będę pisał wg nowej czy starej? Rosaline?
Seeba
Posty: 1300
Rejestracja: 23 sie 2013, o 13:28

Re: Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Post autor: Seeba »

Wg nowej
Awatar użytkownika
Lika
Posty: 345
Rejestracja: 3 sie 2012, o 10:56

Re: Matura 2015 a osoby, które ukończyły szkołę w 2013r.

Post autor: Lika »

A skąd macie takie informacje?