Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
kokosanka
Posty: 43
Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:32

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: kokosanka »

a wie może ktoś z Was, jak to jest z przenosinami z niestacjonarnej wety we Wrocławiu do olsztyńskiego UWM?
micra
Posty: 998
Rejestracja: 1 lip 2012, o 18:57

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: micra »

dziekan z Wrocławia nie zgodził się na przeniesienie po semestrze,
cóż najpierw mówił że to możliwe, a potem jak zadzwoniłam tuż po sesji w ogóle nie było o tym mowy
słyszał ktoś czy we wrześniu jeszcze wyrażają zgodę na przeniesienie?
kokosanka
Posty: 43
Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:32

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: kokosanka »

micra a jeśli zaistniała tak sytuacja: studiuję niestacjonarnie rok we Wrocku i w drugim roku chcę się przenieść (mam dość dobre uzasadnienie) to myślisz, że wrocławski dziekan pozwoli?
micra
Posty: 998
Rejestracja: 1 lip 2012, o 18:57

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: micra »

nie wiem, w ogóle słyszałam że pomiędzy trybami nie da się przenieść
nie podpisywałaś umowy że będziesz płacić 3 lata za studia?
Bandros
Posty: 31
Rejestracja: 14 cze 2013, o 15:27

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: Bandros »

Witam wszystkich,

Jak ktoś z Was ma dylemat, gdzie studiować weterynarię to ja osobiście mogę polecić Lublin. Udało mi się zaliczyć I rok, mam wakacje. Wcale nie było jakoś mega ciężko, tylko ta letnia sesja dała trochę w kość, ale przetrwałem jak większość. Jeżeli umie się dobrze gospodarować czasem to można się , uczyć , bawić, przygotowywać do matury. Pewnie II rok będzie cięższy, ale to od października będę się przejmował.
szluwka
Posty: 256
Rejestracja: 5 paź 2012, o 12:19

Re: Przyszli kandydaci na wetę (2014/2015)

Post autor: szluwka »