Kierunek studiów

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
Baldzior
Posty: 2
Rejestracja: 3 wrz 2014, o 16:32

Kierunek studiów

Post autor: Baldzior »

Witajcie,

Jestem w technikum informatycznym i w tym roku będę zdawał maturę. Ciągle zastanawiam się co zdawać i na jakie studia iść. Oczywiście interesuje mnie informatyka, ciągle coś naprawiam itd, tylko tych gałęzi jest całkiem sporo i sam nie mogę się zdecydować. Chciałbym mieć do czynienia z hardwaresieciami.

W szkole nie idzie mi źle. Gorzej u mnie z fizyką - rozumiem teorię, ale nie wiem jak złapać się za zadania Matma w porządku, angielski także, a z przedmiotami zawodowymi nie miałem nigdy problemu. Jedyny mankament z zawodowych to programowanie - nasz nauczyciel nie potrafił zbytnio przekazać nam wiedzy, więc wiem z tego tyle co nic.

Większość uważa że nie mam o co się martwić (w tym nauczyciele), bo jako jedyny w ubiegłym roku szkolnym dostałem stypendium prezesa rady ministrów za najwyższą średnią w szkole. Ja mam wiecznie jakieś obawy, bo w pierwszej klasie technikum oblałem, no ale później jakoś tak lepiej poszło

Proszę, doradźcie mi coś
Na maturze chcę pisać podstawę + rozszerzenie z polskiego i angielskiego (nad rozszerzoną matmą nadal się zastanawiam) i myślę jeszcze nad fizyką, lecz nad nią muszę popracować zdecydowanie
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51

[Link] Forum matematyczne

Post autor: Nitrogenium32 »

Baldzior pisze:Gorzej u mnie z fizyką - rozumiem teorię, ale nie wiem jak złapać się za zadania
Jeśli rozumiesz teorię, to z zadaniami nie powinieneś mieć problemu. Robienie zadań wymaga zrozumienia teorii, więc nie widzę niczego, co stoi Tobie na przeszkodzie.