a co po studiach?

Jak dostać się na stomatologię, które uczelnie są najlepsze, ile muszę mieć punktów, jakie są zasady rekrutacji na studia medyczne. Wszystko co dotyczy stomatologii na studiach i w pracy zawodowej.
Awatar użytkownika
egocentryk
Posty: 192
Rejestracja: 20 mar 2013, o 15:24

a co po studiach?

Post autor: egocentryk » 30 paź 2014, o 10:25

Jak to jest po uzyskaniu dyplomu i po stazu ? Ciezko obecnie znalesc prace osobie ktora nie ma znajomosci w tej branzy? Wiadomo ze rynek jest raczej nasycony. Jakich zarobkow mozna oczekiwac po studiach a jakich po 5letniej praktyce? Ciezko znalesc prace w duzych miastach? I czy ciezko jest dostac sie/robic specjalizacje po stomatologii ? Z gory dziekuje wszystkim za odpowiedz. Wybieram sie na stomatologie, bo to mnie interesuje, ale nie chcialabym byc rozczarowana po 5 latacg ciezkich studiow a tym bardziej byc bezrobotna.


randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: a co po studiach?

Post autor: randomlogin » 30 paź 2014, o 10:51

To ja sie poczepiam, bo lubie.
Jesli faktycznie interesuja cie perspektywy po studiach, to mozna chyba oczekiwac, ze poszukasz czegokolwiek sama, prawda? Nietrudno chyba domyslic sie, ze nie ty pierwsza masz takie watpliwosci, ze ktos juz o to kiedys pytal, i ze pewnie uzyskal jakastam odpowiedz. I ze da sie to odszukac. Nawet tu na forum sa watki na ten temat.
Niestety wyglada na to, ze nie ruszylas palcem w tym kierunku, bo gdyby tak bylo, to raczej bez problemu bys odkryla, ze do tego czasu stazu juz dawno nie bedzie.
Bez problemu znalazlabys tez informacje, ze zrobienie specjalizacji ociera sie cud (co zreszta mozna wywnioskowac samemu po ilosciach miejsc), ale tez nie jest ona jakos kluczowo istotna.
Moze nawet dowiedzialabys sie, ze w jezyku polskim nie ma takiego slowa jak znalesc, choc do tego w sumie powinno wystarczyc skonczenie podstawowki.
Pozostale watpliwosci takze udaloby sie raczej rozwiac, ale to juz na tyle rozbudowane kwestie, ze nie chce mi sie powtarzac.

Awatar użytkownika
egocentryk
Posty: 192
Rejestracja: 20 mar 2013, o 15:24

Re: a co po studiach?

Post autor: egocentryk » 31 paź 2014, o 22:40

Czepiania nie bede komentowac, bo szkoda wkladac w to energie. Owszem moze i ktos poruszal te kwestie gdzies kiedys, ale nie kazdy ma czas i ochote setki stron czytac, aby uzyskac jakas jedna informacje z posta dodanego w najlepszym wypadku 3 lata temu, czyli cala wiecznosc dla stomatologii, ktora bardzo szybko rozwija się. Stare posty, gdy jeszcse nie bylo tylu gabinetow i studia konczylo mniej osob. ale moze niektorzy stoja jeszcse w miejscu. A jesli chodzi o specjalizacje to wiem, zr malo miejsc, ale i tak obserwuje tendencje wolnowzrostowa.aczkolwiek bardziej chodzilo mi o to czy miejsca te sa dla wybitnych czy tych co maja znajomosci? Czy po studiach ma sie wiedze czy nie obejdzie sie bez pomocy kogos czy wydania kasy na rozne kursy ? Moze znajdzie sie ktos zyczliwy kyo opowie mi cos cogo czekalo badz czeka po skonczeniu tych studiow i czy 2 raz tez wybralby stomatologie. Z powyzszej odpowiedzi moge jedynie wnioskowac, ze ktos raczej nie jest zadowolony


Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3872
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: a co po studiach?

Post autor: Mårran » 31 paź 2014, o 22:45

egocentryk pisze:Z powyzszej odpowiedzi moge jedynie wnioskowac, ze ktos raczej nie jest zadowolony
Osoba powyżej nie studiowała stomy
Pani Buka

randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: a co po studiach?

Post autor: randomlogin » 1 lis 2014, o 06:47

.nie konczyla, a mimo to odpowiedzi na wszystkie pytania widziala niejednokrotnie, pomimo, ze zupelnie jej to nie interesuje. Niech to bedzie miara lenistwa zalozycielki tematu.
(BTW: posty sprzed 3 lat sa calkiem aktualne akurat, sytuacja sie zmienia, ale nie jak w kalejdoskopie, tylko ze stala tendencja w jednym kierunku. Poza tym sa tez nowsze watki.)

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post