Jak samodzielnie przygotować się do matury ?? [R Chem.Biol.]

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
DrAero0
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2014, o 10:10

Jak samodzielnie przygotować się do matury ?? [R Chem.Biol.]

Post autor: DrAero0 »

Witam,

Umywając od szczegółów tak jak w temacie. I proszę bez odpowiedzi nie dasz rady stary, za duży nakład materiału za mało czasu itp. Formalnie jestem studentem rolnictwa na sggw, jednakże interesują mnie inne kierunki i już nie chodzę na uczelnię. Potrzebuję przynajmniej 50% na rozszerzeniu z chemii lub biologii, a najlepiej 80% z obydwu. Będę uczył się praktycznie od podstaw.

Jakie znacie kursy (Warszawa), podręczniki, zbiory zadań z którymi mógłbym pracować ? Mam rok wolnego czasu poza pracą i chciałbym zacząć naukę już od zaraz. Myślałem o rozwiązywaniu testów maturalnych w dużych nakładach, wpierw jednak wolałbym zapoznać się w mniejszym lub większym stopniu z materiałem. Podawajcie konkretne pozycje (tytuły) w które warto byłoby się zaopatrzyć, oraz namiary na jakieś solidne kursy jeśli znacie.

Sugestie, porady oraz inne własne w charakterze wsparcia wysoce doceniam .

Ważne: Mając zaliczoną maturę 2014 (j.polski, matematyka, j.angielski P i R) przystępując do matury z biologii oraz chemii w 2015 będę podchodzić do testu wg. starej matury

Przede wzystkim proszę o tytuły podręczników i zbiorów zadań, żeby zapobiec stagmacji. Niestety po liceum wyrzuciłem wszystką szkolną makulaturę czego teraz żałuję.

Z góry dziękuję i pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Giardia Lamblia
Posty: 3156
Rejestracja: 26 cze 2012, o 20:19

Re: Jak samodzielnie przygotować się do matury ?? [R Chem.Bi

Post autor: Giardia Lamblia »

Zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pierwszą, dziesiąta, ani nawet setna osobą która o to pyta?