Studniówki. (MM)

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
Trzyszcz
Moderator w spoczynku
Posty: 886
Rejestracja: 2 sie 2011, o 11:33

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Trzyszcz »

lith, To jest myśl!
Castellano
Posty: 251
Rejestracja: 20 lip 2014, o 17:02

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Castellano »

Korczaszko pisze:Ciekawe jak rośnie budżet szkoły po takiej studniówce

My sobie sami przystrajaliśmy, 2 dni bez lekcji spędzone na dmuchaniu balonów itp. Przy czym stoły mieliśmy w swoich klasach i każda klasa sama wymyślała styl i ozdoby Przygotowania były fajniejsze niż sama impreza.
Nijak nie rośnie, bo i tak jest imponujący Zresztą, zbyt cwani rodzice pracują przy organizacji, wszystkie kosztorysy były ujawnione.
A tak poza tym to my również sami stroiliśmy salę. Ekipa była jedynie do rozmontowania dekoracji po balu. Wyszło tak drogo, bo ludzie chcieli cuda na kiju, a szczerze mówiąc efekt był dosyć marny w porównaniu do szkół, które robiły studniówki w lokalach.
Castellano
Posty: 251
Rejestracja: 20 lip 2014, o 17:02

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Castellano »

Trzyszcz pisze:Castellano, Trzeba było w dupe projektanta kopnąć
Oj tam, teraz to się szykuję na drugą
o właśnie, będę mieć porównanie: lokal kontra sala gimnastyczna. Może przynajmniej wreszcie się najem
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Korczaszko »

Ale serio wystrój i miejsce mają wpływ na imprezę? :O
Awatar użytkownika
Aksolotl
Posty: 1212
Rejestracja: 1 mar 2014, o 21:13

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Aksolotl »

To moja elytarna szkola wymyslila ze wgl nie ma byc osob towarzyszacych znaczy, wymyslila. Tak jest co roku od poczatku jej istnienia i studniowek, zdaje sie.
Ale moze nawet nie tak zle to w koncu wyszlo. Z chlopakiem bylam juz na jego studniowce, wiec u mnie sie bardziej pointegrowalam z klasa itepe. I nie pamietam jak dokladnie drogo, ale drogo bylo. z 300-400/osobe? Alkohol krazyl pod stolami rzecz jasna, ale w miare kulturalnie, nikt na sile do picia nie namawial.
Za to akurat u mnie kabaret studniowkowy w postaci filmikow - parodii nauczycieli wyszedl mega trzeba to tylko tak zrobic zeby i bylo sie z czego posmiac, i zeby nie przesadzic.

lith
Posty: 3117
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 22:49

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: lith »

Trzeba było Matuś wybrać bardziej elitarne LO, gdzie na imprezy nie wpuszczają plebsu z zewnątrz.

Tylko zdecyduj się - chcesz sie integrować, czy nie pijesz? Bo już nie wiem
Awatar użytkownika
Aksolotl
Posty: 1212
Rejestracja: 1 mar 2014, o 21:13

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Aksolotl »

Znaczy przepraszam, wpuszczali, ale tylko absolwentow. Nie az taki plebs jak ludzie spoza, znaczy.

Lullaby15
Posty: 257
Rejestracja: 8 sie 2014, o 13:10

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Lullaby15 »

-MatMati- pisze:Aksolotl, no i właśnie o to chodzi. Ja uważam, że to jest właśnie prawdziwa studniówka.klasa się integruje, jesteśmy wszyscy w swoim gronie.ale to jest moje zdanie i wiele osób może się z nim nie zgodzić.

Filmiki też zrobiliśmy i czekamy na zmontowanie.ciekawe jak wyjdą.

U mnie w szkole jest 20 maturzystów, w tym tylko 3 chłopaków, to tylko tyle osób byłoby na studniówce. A tak z osobami towarzyszącymi będzie ciekawiej ,zabawniej i w ogóle lepiej:)
Awatar użytkownika
Aksolotl
Posty: 1212
Rejestracja: 1 mar 2014, o 21:13

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Aksolotl »

U mnie wlasnie tez brakowalo chlopakow i byly 3 tury poloneza, zeby wszystkie dziewczyny zatanczyly 20. wow, no to racja. A w LO w miescie z ktorego pochodze bylo 7 maturzystow dwoch stwierdzilo ze nie przyjdzie i sie cala studniowka wykrzaczyla

Kacperek
Posty: 274
Rejestracja: 23 mar 2013, o 18:05

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Kacperek »

Integracja w 3 klasie, 100 dni przed maturą, ciekawie tam macie
patrykgym
Posty: 78
Rejestracja: 9 lis 2013, o 21:35

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: patrykgym »

Właśnie chciałem to napisać
Castellano
Posty: 251
Rejestracja: 20 lip 2014, o 17:02

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Castellano »

Korczaszko pisze:Ale serio wystrój i miejsce mają wpływ na imprezę? :O
No a nie? Wiadomo, że najważniejsze jest towarzystwo i jedzenie, ale jak ładnie wygląda to jest zdecydowanie przyjemniej


Szczerze mówiąc w życiu jedynym nie poszłabym na studniówkę bez mojego chłopaka. Beznadzieja, tak samemu się bawić.
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Studniówki. (MM)

Post autor: Korczaszko »

Castellano pisze:Korczaszko napisał(a):
Ale serio wystrój i miejsce mają wpływ na imprezę? :O


No a nie? Wiadomo, że najważniejsze jest towarzystwo i jedzenie, ale jak ładnie wygląda to jest zdecydowanie przyjemniej
No dla mnie to ma malutkie znaczenie. Ważne, żeby było czysto i nie śmierdziało. Nawet nie pamiętam jak była przystrojona moja sala gimnastyczna. Ale ja w ogóle do studniówki nie podchodziłam jak do jakiegoś balu

W sumie to jest ciekawe pytanie. Czy dla pozostałych wystrój wnętrza i miejsce miały duże znaczenie?
ODPOWIEDZ