Medycyna/Stomatologia niestacjonarne - wasze opinie

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
cm5w901
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2011, o 11:36

Medycyna/Stomatologia niestacjonarne - wasze opinie

Post autor: cm5w901 »

Witam serdecznie wszystkim na forum. Jak na pewno wielu z was wie, bardzo często zdarza się tak, że matura wypadnie bardzo fajnie, natomiast nie na tyle, żeby starczyło punktów na studia stacjonarne, a wtedy rodzi się dylemat - co zrobić? Jak wy zapatrujecie się na studia niestacjonarne, czy wg Was warto czy lepiej poczekać rok i zaoszczędzić minimum 20 000 zł? Ja osobiście jestem studentem II roku ale, w tym roku postanowiłem poprawiać maturkę i wszystko wskazuje na to, że wystarczy mi punktów na niestacjonarne. Co prawda bardzo nie chciałem żeby doszło do tego typu sytuacji no ale jeśli już jest to trzeba coś zdecydować. Z jednej strony jestem na II roku zostaje mi rok do dokończenia studiów i uzyskania papierka, ale z drugiej stron czy warto tracić kolejny rok i poprawiać maturę z nadzieją, że się uda, a może się nie udać. Co myślicie? Mam świadomość, że można zawsze poprawić maturę i przenieść się ale nie wiem czy dam rade czasowo ze studiowaniem stomatologii oraz przygotowywaniem się do matury. Proszę o opinie i wasze pomysły. Jeżeli to miejsce jest nieodpowiednie na ten temat to proszę o wskazówkę gdzie go przenieść. A swoją drogą jak oceniacie tegoroczne maturki ? Pozdrawiam
warnec
Posty: 18
Rejestracja: 5 sie 2009, o 20:24

Re: Medycyna/Stomatologia niestacjonarne - wasze opinie

Post autor: warnec »

Na pytanie czy warto, musisz odpowiedzieć sobie sam.
To zależy od paru rzeczy.