Weterynaria Kandydaci 2016/2017

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
cukier2312
Posty: 14
Rejestracja: 30 maja 2012, o 14:15

Weterynaria Kandydaci 2016/2017

Post autor: cukier2312 »

Wątek wzajemnej motywacji! Obecnie jestem studentką II roku pielęgniarstwa (życiowy błąd), obecnie przygotowuję się do poprawy matury za rok i moim celem jest WETERYNARIA! Mam nadzieję, że będziemy się wspierać, rozwiewać wszelkie wątpliwości.
A zatem. kto startuje na weterynarię? Na jakim etapie jesteście? Ja mam do zrobienia rozszerzoną chemie od podstaw. Miesiąc temu rozpoczęłam korepetycje
Awatar użytkownika
mikolajs
Posty: 26
Rejestracja: 24 lis 2014, o 22:30

Re: Kandydaci na WETERYNARIĘ 2016/2017

Post autor: mikolajs »

ooo ja swój błąd zrodziłem 3 lata temu kiedy zrezygnowałem z biol chemu. Mimo wszystko zacząłem uczyć się biologii i napisałem ją i uważam, że bardzo przyzwoicie:) czasem było ciężko, bo w rok ogarniałem biologię, a nauczyciele i tak wymagali, w szczególności moja matematyczka-wychowawca. Bywało, że mieliśmy ponad 20 matematyk tygodniowo jak brała zastępstwa i godzinę wychowawczą zamieniała na matmę. No ale cóż dałem radę i planuję pójść na zootechnikę w tym roku z racji braku chemii, a za rok zdawać chemię tyle, że zaczynam z zerową wiedzą. Mam nadzieję, że się uda choć moi rodzice nie patrzą optymistycznie na moje plany, a brat z kolei stara się mnie zmotywować i wesprzeć. Ale jak pójdę na zootechnikę to na pewno nie chcę tego skończyć, ale jeśli mieliby mi przepisać chemię i przedmioty zapchaj dziurę to spróbuję - a nóż widelec się uda Powodzenia życzę
Awatar użytkownika
mikolajs
Posty: 26
Rejestracja: 24 lis 2014, o 22:30

Re: Kandydaci na WETERYNARIĘ 2016/2017

Post autor: mikolajs »

nie doczytałem, czyli stoimi na tym samym gruncie z chemią to dobrze mieć świadomość, że ktoś też jest w podobnej sytuacji, jakoś tak raźniej
cukier2312
Posty: 14