Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
gekonex
Posty: 13
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:57

Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Post autor: gekonex »

Chciałbym kupić jak najtańszy mikroskop do obserwacji i najlepiej dokumentacji cech fenotypowych muszek owocówek jak kolor oczu czy kształt skrzydeł. Nie znam się kompletnie na mikroskopach a potrzebuję go do projektu. Proszę o pomoc i przepraszam jeśli źle umieściłem temat. Zależy mi głównie na tego typu obserwacjach.
JohnyM

Re: Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Post autor: JohnyM »

Stereo (drogi), lub klasyczny powiększenia 4x lub 10x. Do dokumentacji coś już masz, czy trzeba kupić?
gekonex
Posty: 13
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:57

Re: Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Post autor: gekonex »

Chodzi mi o dokładne nazwy i ceny. Do dokumentacji niczego nie mam. Podobno w mikroskopach też są kamerki ,żeby zdj robić.
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

[Link] Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Post autor: planapo »

zerknij tutaj: kupujesz-mikroskop-nowy-albo-uzywany-le ... t48822.htm

Z tanich to kup mikroskop uzywany, plus nowa kamerka.

A temat sie potem przeniesie.
gekonex
Posty: 13
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:57

Re: Tani mikroskop do prostych obserwacji.

Post autor: gekonex »

Przeczytałem ten temat ,ale wiele mi on nie pomógł. Nie wiem co dają te powiększenia itp ,bo nigdy nie miałem do czynienia z takim sprzętem. Potrzebuję tylko mikroskopu ,który pozwoli mi obserwować muszki owocówki na tyle dokładnie bym mógł dokumentować ich wygląd oraz ,żebym mógł zrobić zdjęcie ,które będzie dowodem moich obserwacji. Chcę się zamknąć najlepiej w 400zł. Czy któryś z tych mikroskopów byłby dobry do takiej pracy?
allegro 5374632046, 5097658907