Medycyna w "starszym" wieku raz jeszcze.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
persil1991
Posty: 1673
Rejestracja: 22 maja 2008, o 22:21

Re: Medycyna w "starszym" wieku raz jeszcze.

Post autor: persil1991 »

Nocardia, a co studiujesz? Analityka, farmacja?
Awatar użytkownika
Lika
Posty: 345
Rejestracja: 3 sie 2012, o 10:56

Re: Medycyna w "starszym" wieku raz jeszcze.

Post autor: Lika »

To może i ja zasięgnę porady:

Rocznik 94, przez rok siedziałam w domu, teraz studiuję farmację (właśnie zaliczyłam I rok), generalnie studia mi się podobają, ale im bardziej myślę, o perspektywach po nich, tym bardziej czuję, że to nie dla mnie, praca w aptece w ogóle mnie nie kręci (a cóż, statystyki mówiące o tym jak kończą studenci farmacji pokazują, że jednak większość siedzi w aptece), praca w laboratorium jest dla mnie ciekawa, ale brakuje tam kontaktu z ludźmi, w tym roku się na medycynę na pewno nie dostanę (nawet nie składałam podania, mam 157 punktów, co i tak jest sukcesem biorąc pod uwagę profil humanistyczny w LO, brak korepetycji, itd).
Boję się trochę próbować za rok, bo już wszyscy krzywo patrzą, mam obawy, że się nie sprawdzę, kiedyś fajnie by było założyć rodzinę, a jednak studia + staż + specjalizacja, to przy pomyślnych jakieś 11 lat (chyba, że się mylę, niech mnie ktoś oświeci).
Kombinuję co tu zrobić, żeby było dobrze. Nawet przez głowę przeszło mi startowanie na ratownictwo medyczne, ale boję się, że traktuję to tylko jako substytut leku, poza tym mam problemy z kolanem, walczę z tym, ale jeśli nie uda się go naprawić, to nie chciałabym, żeby przez to, ktoś ucierpiał, bo nie zdążę/nie dam rady czegoś zrobić, etc.
Próbować na rok za lek, jeśli się uda, to na pierwszym wziąć dziekankę na farmacji i wtedy zobaczyć czy to jest dla mnie?