Katowice czy Wrocław?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Cinereus
Posty: 312
Rejestracja: 7 lut 2009, o 00:36

Re: Katowice czy Wrocław?

Post autor: Cinereus »

qbaa, akurat powiedzenie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ma się nijak do tej sytuacji ] jestem we Wroc i polecam Wroc, także odwrotnie do tego powiedzenia

ps. Karolajn, masz rację, nie byłem w Zawierciu
Awatar użytkownika
qbaa
Posty: 122
Rejestracja: 29 maja 2012, o 08:55

Re: Katowice czy Wrocław?

Post autor: qbaa »

Cinereus, to akurat było do autorki postu, cokolwiek się wybierze można się czepiać i szukać wad, bo ciężko porównywać jeśli nie studiowało się w obu miejscach.

Btw. mimo, że studiuję na Śląsku, też wybrałbym Wrocław, co by się nie przepracowywać jak moi znajomi we Wrocławiu, ale to moje subiektywne porównanie wymagań.
Awatar użytkownika
Dellarin
Posty: 256
Rejestracja: 14 gru 2012, o 15:41

Re: Katowice czy Wrocław?

Post autor: Dellarin »

węgiel na ulicy buahahahaha you made my day.
Idź na Wrocław
Awatar użytkownika
Cinereus
Posty: 312
Rejestracja: 7 lut 2009, o 00:36

Re: Katowice czy Wrocław?

Post autor: Cinereus »

Prawda jest taka, że bez względu na uczelnię i nauczycieli to ile się nauczysz, zależy przede wszystkim od ciebie. Jak ktoś chce to się nauczy wszędzie, jak nie chce, to najlepsze warunki nic nie pomogą.