Magisterka na UW (biologia/biotechnologia)

Specjalistyczne forum biotechnologiczne. Metody biotechnologiczne: real-time PCR, western-blot, dot-blot, barwienie, chromatografia, dializa. Zakup, stosowanie odczynników: enzymy restrykcyjne, polimerazy DNA, drabinki i markery białkowe, kwasy nukleinowe, primery do sekwencjonowania, pożywki bakteryjne... Aparatura laboratoryjna, badawcza.
biommx
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2013, o 15:13

Magisterka na UW (biologia/biotechnologia)

Post autor: biommx »

Zastanawiam się od dłuższego czasu nad studiami II stopnia na UW, szczególnie interesuje mnie:
* biologia molekularna (kierunek biologia)
* biotechnologia molekularna (kierunek btch)
* komórki macierzyste w biologii i medycynie (kierunek btch)
Obecnie studiuję biotechnologię na Politechnice Wrocławskiej, jednak bardziej interesuje mnie praca naukowa/R&D niż praca w przemyśle.
Czy ktoś z was studiuje może na którejś z tych specjalizacji?
Jak wygląda tam działalność kół naukowych?
Czy istnieje szansa na pracę magisterską z zakresu biologii syntetycznej?
Czy trudno dostać się na jakieś staże zagraniczne, ewentualnie udział w projektach (pomoc w projektachwspółautor publikacji)?
Będę wdzięczny za każda odpowiedź
jedis
Posty: 5
Rejestracja: 22 mar 2015, o 14:40

Re: Magisterka na UW (biologia/biotechnologia)

Post autor: jedis »

na UW magisterka jest bardzo fajnie prowadzona chyba na większości specjalizacji z tego co kojarzę. poza tym inwestują w studentów, wiele mega konferencji itd. ostatnio nawet moja koleżanka była na tygodniowej konfie w singapurze także próbuj
klim
Posty: 4
Rejestracja: 16 lip 2015, o 09:08

Re: Magisterka na UW (biologia/biotechnologia)

Post autor: klim »

to prawda, moja kolezanka tam przeszla i jest bardzo zadowolona, to że inwestują w studentów to mało powiedziane, wyjeżdzała nawet na tydzień do singapuru na konferencje za darmo także wyobraźcie sobie śmiało możesz tam próbować
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony