Szukam kogoś z AM w Katowicach! Mam pare pytań ;)

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
bez-cukru
Posty: 80
Rejestracja: 12 lip 2009, o 16:52

Re: Szukam kogoś z AM w Katowicach! Mam pare pytań ;)

Post autor: bez-cukru »

nie ma czasu na zycie prywatne, trzeba miec duzo szczescia a jak zrobisz sobie niechcacy zaleglosci to sie wali wszystko lawinowo, jak kaskada kaspaz:P

jak chcesz isc na medycyne to nie do kato] po miesiacu zezygnowaly od nas z I roku 23 osoby a ja mam depresje polaczoną z nerwicą ]
Awatar użytkownika
billie j.
Posty: 136
Rejestracja: 8 sie 2009, o 13:49

Re: Szukam kogoś z AM w Katowicach! Mam pare pytań ;)

Post autor: billie j. »

Oj nie przesadzajcie i nie straszcie tak.
Studiuję w Kato i wcale nie uważam, że nie mam życia prywatnego i że nie miałam go w poprzednich latach. I depresji z nerwicą też nie miałam
Wszystko zależy od podejścia i od chęci przetrwania. Myślę, że pozytywne nastawienie to połowa sukcesu.
Ale to że trzeba się uczyć bardzo dużo i bardzo systematycznie (szczególnie II rok) to fakt.
Awatar użytkownika
weronik_19
Posty: 44
Rejestracja: 6 lis 2009, o 15:38

Re: Szukam kogoś z AM w Katowicach! Mam pare pytań ;)

Post autor: weronik_19 »

Przyznam, że jestem trochę zszokowana wcześniejszymi wypowiedziami. Sama jestem studentką tejże uczelni, z tym, że studiuję pielęgniarstwo na 1 roku. Od pierwszego dnia bardzo polubiłam tą uczelnię, miałam szczęście trafić na fantastycznych ludzi w mojej grupie a i wykładowcy oraz asystenci są naprawdę wporządku
Jest ciężko owszem - zwłaszcza na jakże ulubionej przez wszystkich studentów anatomii - ale z dr K. lub z samym kierownikiem katedry dr B. zajęcia z anatomii to sama przyjemność