Niezrealizowane marzenia - warto próbować?

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
paula933
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2015, o 21:49

Niezrealizowane marzenia - warto próbować?

Post autor: paula933 »

Cześć:)
Może nie jest to do końca odpowiednie miejsce na takie posty, ale chyba nie ma jednak w moim otoczeniu osób, które mogłyby wyrazić swoje zdanie na ten temat.
W 2012 skończyłam liceum, zdawałam na medycynę, jednak się nie dostałam. Zaczęłam studiować kosmetologię i tak z bólem serca do teraz ją studiuję Po prostu tego nie lubię i wiem, że to nie jest TO. Zastanawiałam się nad spróbowaniem jeszcze raz, ale czy to nie będzie za późno? Nie ukrywam, że teraz może trochę zmądrzałam, bo kiedyś nauka nie była najważniejsza i perspektywa robienia całe życie czegoś, czego nienawidzę po prostu mnie przeraża. Dodam, że mam małego człowieczka w domu, co też zapewne nie ułatwia sprawy.
Proszę doradźcie, czy w ogóle warto marnować czas na naukę do matury i na powtórne podchodzenie do niej. Chciałabym bardzo studiować medycynę, ale czy są realne szanse, że podchodząc do matury po takim czasie uda mi się ją poprawić?
[D]
Posty: 69
Rejestracja: 8 lip 2014, o 15:01

Re: Niezrealizowane marzenia - warto próbować?

Post autor: [D] »

wszystko zależy od Twojej determinacji, na pewno jesteś w stanie poprawić maturę i poradzić sobie na studiach jeżeli się do tego przyłożysz (kto umie lepiej rozplanować czas i robić dziesięć rzeczy na raz niż matka:P?).

Dlaczego uważasz, że mogłoby być za późno? Od Twojej matury minęły tylko 3 lata, przecież to nie jest dużo, są na uniwersytecie medycznym osoby które skończyły już inne studia magisterskie czy nawet osoby po trzydziestce. Zresztą sama jestem taką osobą, znam też kilka innych