Czy warto zdawać rozszerzoną matematyke myśląc o weterynarii

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
krowa1995
Posty: 3
Rejestracja: 26 paź 2015, o 23:49

Czy warto zdawać rozszerzoną matematyke myśląc o weterynarii

Post autor: krowa1995 »

Moim słodkim marzeniem jest weterynaria i swoje podejście miałam już w tym roku. Niestety rozczarowałam się wynikami matury na poziomie rozszerzonym : 45 biologia, 35 chemia. Wiem, słabo i wiem, że z takimi wynikami się nie dostanę, jednak słodkie marzenie pozostało, więc poprawiam maturę w tym roku.( Ps. nie obchodzi mnie komentarz do moich wyników, bo tak czy siak włożyłam w nie prace i swój czas, ponieważ biologia i chemia, oczywiście na poziomie podstawowym, skończyły mi się już w 2 klasie jestem absolwentką technikum, a moja szkoła w żaden sposób nie pomogła mi w przygotowaniach do matury z przedmiotów dodatkowych). Otóż w tym roku mam spory dylemat czy do biologii i chemii warto dołączyć matematykę na poziomie rozszerzonym? Zauważyła, że niektóre uczelnie zwracają na nią uwagę (min. Uniwersytet warmińsko-mazurski). Z rozszerzoną matematyka nie miałam wcześniej do czynienia, chodzę na korki raz w tygodniu, ale nie wiem czy po prostu warto ją zdawać, bo poziom podstawowy ( zdałam na 80%) a poziom rozszerzony to dwa inne światy. I nie ukrywam, że zadania sprawiają mi trudności. Co myślicie? Lepiej skupić się na chemii i biologii czy zaryzykować z matematyką?
Piotrr
Posty: 1333
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:11

Re: Czy warto zdawać rozszerzoną matematyke myśląc o weteryn

Post autor: Piotrr »