Lekarsko-dentystyczny pytania

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Izaaa
Posty: 103
Rejestracja: 29 sie 2012, o 13:18

Lekarsko-dentystyczny pytania

Post autor: Izaaa »

Hej mam takie pytanie do osób, które są na kierunku lekarsko-dentystycznym w Łodzi, czy moglibyście napisać w tym wątku, jak wyglądają takie studia? czy są trudne? czy trzeba mieć duże zdolności manualne? czy trzeba wydawać sporo pieniędzy np. na podręczniki? ogólnie proszę was o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami
Awatar użytkownika
Izaaa
Posty: 103
Rejestracja: 29 sie 2012, o 13:18

Re: Lekarsko-dentystyczny pytania

Post autor: Izaaa »

up
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: Lekarsko-dentystyczny pytania

Post autor: ryniofit8000 »

Co prawda nie jestem na lek-dent w Łodzi, ale tak:
Tak, studia są bardzo trudne (nie studiuję ani w Łodzi ani stomy, ale jestem przekonany że tak jest nie wierzę, żeby gdziekolwiek było łatwo na tym kierunku, chociaż są uczelnie na których jest gorzej a na innych lepiej)
Zdolności manualne - siostra jest na stomie w Zabrzu bez jakichś specjalnych zdolności manualnych i radzi sobie całkiem nieźle na praktycznych zajęciach (5 rok)
Na ogół uczelnie mają dość spore zasoby książek. Studiuję lek w ZG i nawet tutaj udało mi się w miarę zaopatrzyć w książki (a przecież uczelnia dopiero co otworzyła ten kierunek, inne pewnie są lepiej doposażone), chociaż niektóre kupiłem. Trzeba kupić na pewno jakiś atlas do anatomii, który swoje kosztuje. Miej jednak na uwadze, że wszystkie kupione książki uda ci się na pewno sprzedać - jeżeli będziesz dbać to książkę, która normalnie kosztuje powiedzmy 100 zł sprzedasz za 70 zł. Ale tak jak pisałem, zasoby uczelni zazwyczaj wystarczają na porządne wyposażenie się książkami, kupować trzeba pojedyncze.