MATURA 2016

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Awatar użytkownika
ewok
Posty: 97
Rejestracja: 5 sie 2014, o 11:07

Re: MATURA 2016

Post autor: ewok »

Jacyś posiadacze książki Powtórka przed maturą Piotra Kosztołowicza (wyd. Pazdro) się tu znajdą? Polecacie? Jak ogólnie wygląda ta książka, może dałoby się wstawić zdjęcia paru stron?

marta1523
Posty: 1
Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:07

Re: MATURA 2016

Post autor: marta1523 »

Witam! może post nie do końca na temat ale może okazać się świetną formą powtórki przed egzaminem maturalnym z biologii. Bardzo serdecznie proszę o pomoc wszystkie chętne uczennice szkół średnich


Nazywam się Marta Kozieł i jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku Położnictwo na Uniwersytecie Rzeszowskim. Zwracam się do Pani z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, która ma na celu ocenę stanu wiedzy uczennic szkół średnich na temat cyklu miesiączkowego. Ankieta jest w pełni anonimowa, a zebrane dane posłużą mi wyłącznie jako materiał dydaktyczny w pracy magisterskiej. Z góry dziękuje za poświęcony czas i udzielone odpowiedzi
japecznikow
Posty: 59
Rejestracja: 8 lut 2016, o 00:31

Re: MATURA 2016

Post autor: japecznikow »

Ja poprawiam w tym roku, Biologie będe pisał po raz drugi, a Chemie po raz pierwszy. Chciałbym iść na lekarski ale przez ostatnie 4 miesiące uczyłem się tylko i wyłącznie chemii. Jakbym teraz miał pisać to myślę że chemia na 80% a biologia na 40%, może dobije 90%/90% z tych dwóch przedmiotów w 3 miesiące, aczkolwiek nie wiem jak się zabrać za biologie :s
Cappy
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2014, o 18:51

Re: MATURA 2016

Post autor: Cappy »

japecznikow, polecam po prostu robienie matur począwszy od podstawowych. Innego wyjścia nie ma
japecznikow
Posty: 59
Rejestracja: 8 lut 2016, o 00:31

Re: MATURA 2016

Post autor: japecznikow »