Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: Medycyna Lwów »

Galaxia pisze: ostatnio lekarz po doktoracie powiedział mi, że po co studiuję farmację. przecież studia są niepotrzebne, by pracować w sklepie.
)
może za dosadnie, ale technicy farmacji jakby studiów nie mają, a pracują w aptekach.

a co do reszty:
w życiu nikogo się nie uczepiłem, tylko wyrażam swoje zdanie i tyle. Farmacja w obecnych czasach z różnych względów stała się kierunkiem bardzo zdewaluowanym nad czym sam boleję i czego smutną świadomość ma wiele osób wykonujących ten zawód, ale co zrobić - o tym zresztą też tu jakiś czas temu była dyskusja.
Galaxia
Posty: 533
Rejestracja: 8 cze 2009, o 19:21

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: Galaxia »

ale piszesz tak, jakbyś sam traktował pracę farmaceuty jak g*. a wielu lekarzy też wykonuje mało ambitną pracę i jakoś o tym się tyle nie trąbi. tylko ciągle o tych sprzedawcach i sklepach.
a to co powiedział tamten lekarz to zwykłe chamstwo i ch***stwo. co go to w ogóle obchodzi?
w ogóle nie podoba mi się to, co piszecie. czy najpierw ktoś zaczął lekarski, czy farmację, czy inne kierunki i dlaczego to zrobił. rozpatrywanie czy się dostał, czy może 100 razy próbował, dlatego już zdążył skończyć wcześniejszy kierunek. co za różnica? lubicie tak komuś dowalić, co?
apoconazwa
Posty: 117
Rejestracja: 6 cze 2011, o 19:31

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: apoconazwa »