REKRUTACJA 2008/2009

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Tisipiajpi
Posty: 6
Rejestracja: 20 sty 2008, o 21:28

Jakis tam

Post autor: Tisipiajpi »

Tak czytalem wasze posty i musze sie was poradzic. jestem studentem Gwsh w piotrowicach a studiuje fizjoterapie. jednak od kilku a nawet kilkunastu lat mysle o medycynie od paru lat wrecz o niej marze ide do kibla to biore ze soba ksiazki medyczne, w kosciele o niczym innym nie mysle tylko o medycynie, jade autobusem to biore ksiazke leksykon lekow i sie ucze, mieszkam w katowicach i gdy mam czas to nic innego nie robie tylko chodze na slam praktyczne wszedzie mysle o tym zawodzie jak bylem maly to tylko grzebalem w jablkach, pomaranczaach pomidorach i robilem sobie operacje na nich. jak sie uczylem w LO. nie uczylem sie i biole zdalem na 34 % pkt. poszedlem na studia prywatne i studiuje fizjoterapie, jednak czuje jak bardzo mnie to meczy, jak bardzo mi sie nie chce tego uczyc. jestem juz na 2gim roku. powiedzcie mi. czy warto starac sie zdawac mature za rok na nowo i sprobowac dostac sie na medycyne. co wy byscie zrobili
Awatar użytkownika
biolog91
Posty: 125
Rejestracja: 7 paź 2007, o 11:57

Re: REKRUTACJA 2008/2009

Post autor: biolog91 »

Jesli czujesz, ze to twoje przeznaczenie to sprobuj.
Po co pozniej zalowac ?
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 667
Rejestracja: 14 sie 2007, o 09:56

Re: REKRUTACJA 2008/2009

Post autor: Andzia »

Tylko pomyśl czy to na pewno nie jest taki słomiany zapał. Nie sugeruję, że jest. Ale pomyśl dobrze.
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: REKRUTACJA 2008/2009

Post autor: Padre Morf »