matura biologia

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
KasiaMilka
Posty: 4
Rejestracja: 7 maja 2016, o 16:09

matura biologia

Post autor: KasiaMilka »

Oceń prawdziwość stwierdzenia rozwój salamander plamistych z podgatunku fastuosa jest prosty odpowiedź uzasadnij - należy odnieść się do tekstu,gdzie napisane jest że rodzi młode salamandry, zupełnie podobne do osobników dorosłych Jak myślcie? Wydaje mi się,że stwierdzenie jest fałszywe, tylko jak to uzasadnić
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: matura biologia

Post autor: Mårran »

Nie znam się na rozwoju salamander, ale matura = czytanie tekstu, więc odpowiedziałabym, że to prawda, bo osobniki dorosłe są podobne do młodych.
Pani Buka
breakiiinq
Posty: 18
Rejestracja: 21 lut 2016, o 19:23

Re: matura biologia

Post autor: breakiiinq »

mam bardzo wazne pytanie dotyczace barwnikow oddechowych. jak mialabym wyjasnic dlaczego u mieczakow wystepuje hemocyjanina zamiast hemoglobiny? nurtuje mnie to pytanie a nie moge znalezc na nie odpowiedzi (znalazlam za to zadanie na jakiejs maturze, gdzie trzeba bylo to wyjasnic)
Cappy
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2014, o 18:51

Re: matura biologia

Post autor: Cappy »

Znam to zadanie, rozwój jest złożony bo w tekście jest podkreślone, że w organizmie matki salamandry te przechodzą przeobrażenie z larw w formę podobną do osobnika dorosłego .
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: matura biologia

Post autor: Mårran »

Cappy, a no to tak. Ale tak czy siak chodzi o przeczytanie tekstu.
Pani Buka
Cappy
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2014, o 18:51

Re: matura biologia

Post autor: Cappy »

Mårran, Dokładnie tak
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online