Czy warto próbować?- Wasze opinie

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
ToniaŻywago
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2016, o 17:02

Czy warto próbować?- Wasze opinie

Post autor: ToniaŻywago »

Cześć, wiem, że poniekąd zadaję pytanie z serii do wróżbity Macieja", ale zależy mi na poznaniu Waszych opinii i być może doświadczeń w tym temacie. Pozwólcie na kilka słów wprowadzenia. Obecnie studiuję, w przyszłym roku będę miał bardzo mało zajęć a co za tym idzie, dużo wolnego czasu. Chciałabym wówczas skupić się na nauce chemii do matury, ze względu na fakt, że nie studiuję nic technicznego zamierzam wziąć korepetycje (myślałam o wymiarze 4h tygodniowo) od początku maja tego roku (oczywiście w wakacje również! ). W liceum byłam głupia i niezbyt się przykładałem do chemii, w sumie to niektórych tematów nawet nie starałam się zrozumieć, teraz chciałabym jak najlepiej zdać tę maturę i dostać się na medycynę. Czy uważacie, że bez ścisłego umysłu można w rok wyćwiczyć na tyle dobrze materiał żeby sensownie zdać egzamin maturalny (powiedzmy na około 90) ? Może ktoś z Was miał lub zna analogiczną sytuację i mógłby udzielić mi rad? Z góry dziękuję za każdą wypowiedź w temacie.
spam55
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2013, o 10:13

Re: Czy warto próbować?- Wasze opinie

Post autor: spam55 »

Cześć,

Próbować warto. Z chemii do ogarnięcia masz kilka książek, cały materiał to może 1000-1500 stron. Na TYCH studiach już w pierwszym semestrze zapoznasz się ze znacznie obszerniejszym materiałem.
To co powiem wyda się kuriozalne ale jak skończysz te studia to dojdziesz do wniosku że teraz materiał do matury to jesteś w stanie ogarnąć w stopniu dobrym od zera w miesiąc )
ToniaŻywago
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2016, o 17:02

Re: Czy warto próbować?- Wasze opinie

Post autor: ToniaŻywago »