przenosiny na gumed

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
heynananana
Posty: 2
Rejestracja: 13 lip 2016, o 23:17

przenosiny na gumed

Post autor: heynananana »

Witam
Czy ktoś może przeniósł się po 1 lub kolejnym roku na gumed na kierunek lekarski i chciałby podzielić się wiedzą jak to wszystko wygląda, ile trwa, jakie dokumenty są potrzebne i czy jest to trudne?

z góry bardzo dziękuje
Awatar użytkownika
Anthrax
Posty: 253
Rejestracja: 31 paź 2013, o 15:18

Re: przenosiny na gumed

Post autor: Anthrax »

Nie przenosiłem się, studiuję na GUMedzie od początku.
Ale z tego co zaobserwowałem, to osoby, które przeniosły się z innych uczelni musiały nadrobić embriologię i czynności pielęgniarskie (katedry nie zgodziły się przepisać tych przedmiotów z innych uczelni).
I tak na 1 roku w mojej grupie chodziły 2 dziewczyny będące z 3 roku (na embriologię), a na czynnościach chłopak z 4 roku.
asocjacyjna
Posty: 6
Rejestracja: 10 lip 2016, o 16:59

Re: przenosiny na gumed

Post autor: asocjacyjna »

Ja się przenioslam na drugi rok przeszłam ponownie rekrutację i jeeest mega się cieszę! Jakby coś to priv

heynananana
Posty: 2
Rejestracja: 13 lip 2016, o 23:17

Re: przenosiny na gumed

Post autor: heynananana »

Dzięki bardzo

A jeszcze pytanie, czy zna może ktoś z was osobę, która się przeniosła, ale nie przechodziła ponownej rekrutacji tylko składała podanie i potrzebne dokumenty?
tylebyłodni
Posty: 57
Rejestracja: 16 lip 2012, o 16:16

Re: przenosiny na gumed

Post autor: tylebyłodni »

Idz od razu do dziekanatu, tam Ci powiedzą że musisz mieć tyle punktów co wynosił próg na dany kierunek w danym roku, najlepiej uderzaj od razu do dziekana, powodzenia!:)

asiazpodlasia
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 19:07

Re: przenosiny na gumed

Post autor: asiazpodlasia »

asocjacyjna, a z jakiem uczelni się przeniosłaś?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi