Medycyna - rzucić wszystko i studiować?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
boffin13
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2014, o 22:13

Medycyna - rzucić wszystko i studiować?

Post autor: boffin13 »

Dostałam się na lekarski w Zielonej Górze z ostatniej listy. Nie jest to wprawdzie uniwersytet marzeń ale medycyna to medycyna. Aktualnie studiuję inny kierunek i przygotowuje się do poprawy matury, na szczęście tylko z jednego przedmiotu. Mam mało czasu na decyzję i pytanie - jechać czy nie jechać? Tutaj jest moje rodzinne miasto, chłopak. Czy lepiej poprawić maturę i isc na lepszy uniwersytet (niestety nikt nie da mi gwarancji że w przyszłym roku noga mi się nie podwinie) czy zaryzykować i jechać studiować medycynę?

Piotrr
Posty: 1333
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:11

Re: Medycyna - rzucić wszystko i studiować?

Post autor: Piotrr »

jedz, nie zastanawiaj sie. sama zauwazylas ze za rok moze ci sie powinac noga. wiesz co wtedy bedzie? bedziesz sie zadreczac czemu tego nie zrobilas. mature mozesz poprawiac bedac na leku i sie dostac w rekrutacji albo sprobowac sie przeniesc. Wiadomo, ze uczelnia z tradycją = fame i milion do zajebistosci ale to nie jest najwazniejsze. Musisz uzyskac ppier ktory poswiadczy ze jestes lekarzem, a reszte zweryfikuje zycie jak z reszta po kazdej uczelni. Rzucaj wszystko i jedz. Jesli chlopak kocha to zrozumie
W końcu lekarz
Awatar użytkownika
glikokortykosteroid
Posty: 102
Rejestracja: 27 paź 2014, o 19:17

Re: Medycyna - rzucić wszystko i studiować?

Post autor: glikokortykosteroid »

STUDIUJ KOBIETO! Chciałbym mieć taki problem swoją drogą
Awatar użytkownika
KatarzynaZSDM
Posty: 644
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 12:52

Re: Medycyna - rzucić wszystko i studiować?

Post autor: KatarzynaZSDM »

I jeszcze się pytasz?! Jedź, nie marnuj życiowej szansy!

Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17