Matura rozszerzona z biologii i chemii.

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
maka05
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2016, o 10:42

Matura rozszerzona z biologii i chemii.

Post autor: maka05 »

Cześć,
Witam wszystkich na forum.
W tym roku postanowiłam przystąpić do matury rozszerzonej z biologii i chemii. Myślę o tym już dość długo, aż w końcu się zdecydowałam, że chcę spróbować napisać przedmioty dodatkowe jeszcze raz. Przyznam, że jestem osobą, która lubi się uczyć, dokształcać. Wcześniej miałam okazję studiować kierunek chemiczny, ale to jednak nie było to co chciałam robić i nie szło mi mimo wszelkich starań dobrze. Dodatkowo zrozumiałam, że nie mam dobrego zdrowia żeby pracować w laboratorium. Aktualnie jestem na drugim roku technika farmaceutycznego i przygotowuje się też do tego egzaminu. Dodatkowo mam jeszcze drobną pracę. Wracając do technika to spodobała mi się praca przy sporządzaniu leków, interesuje mnie jakoś farmakologia, łacińskie nazwy. Zauważyłam, że lubię pomagać, moja mama jest z zawodu pielęgniarka i też miałam okazję trochę doświadczyć oraz zaczerpnąć medycznych informacji. Wracając do matury. Skupiam się jak na razie na osiągnięciu dobrych wyników. Jakoś nie lubię czegoś zakładać. Zaczęłam powtarzać materiał, szczególnie z biologii. Uczę się ze starszego vademecum. Powtórzyłam kilka rozdziałów, ale w momencie kiedy rozwiązuje zbiory zadań to odnoszę wrażenie, że powinnam tylko rozwiązywać zadania. Chciałabym żeby ktoś się podzielił doświadczeniami z takiego podwyższania wyników i jak wyglądały jego przygotowania ? Jakie książki polecacie? Wiem, że się dużo rozpisałam, ale chciałabym po porostu porozmawiać, a w swoim otoczeniu nie mam takich osób. A tutaj na forum widzę bardzo dużo wątków na ten temat.
celstomatologia2017
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2016, o 21:45

Re: Matura rozszerzona z biologii i chemii.