Czy warto zrezygnować z medycyny ?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
soczka
Posty: 63
Rejestracja: 2 lis 2015, o 18:33

Czy warto zrezygnować z medycyny ?

Post autor: soczka »

Mam ogromny dylemat. Dostałem się na medycynę, studiuję już prawie pół roku, ale mi się to wcale nie podoba Jestem rozczarowany, dobija mnie anatomia, nie lubię się tego uczyć, nie chce już mi się uczyć. Co zrobić ? Wy też tak mieliście ? Trochę mi szkoda tego wszystkiego rzucić ale nie wiem jak się zmotywować ?
Piotrr
Posty: 1333
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:11

Re: Czy warto zrezygnować z medycyny ?

Post autor: Piotrr »

Niechęć i zrezygnowanie będą ci towarzyszyć na każdym roku studiów. Nie jesteś pierwszym i nie ostatnim studentem który ma doły naukowe. A anatomii nie lubi 99.99999% studentów. Zła wiadomość dla ciebie to taka że będą gorsze rzeczy od anatomii. Dobra to taka że prędzej czy później przechodzi ją znakomita większość studentów. Anatomie jak i całą masę innym nieprzyjemnych przedmiotów. Nie ma cudów, pierwsze dwa a nawet trzy lata będę chujowe, ale później jest lepiej. Przede wszystkim dziubac, dziubac i jeszcze raz dziubac aż do skutku i nie poddawać się. Będzie ciężko ale wszystko się kiedyś kończy z to najgorsze też. I nie patrzeć się na innych, bo zawsze znajdzie się ktoś kto zawsze wszystko umie i zabija twoja motywację. Robić spokojnie na miarę swoim możliwość. Pozdrawiam i wesołych świąt

Piotrr
Posty: 1333
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:11

Re: Czy warto zrezygnować z medycyny ?

Post autor: Piotrr »