Czy zrezygnować ze studiów przed nowym rokiem bo nienawidzę uczelni?

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
brook
Posty: 5
Rejestracja: 16 gru 2017, o 14:34

Czy zrezygnować ze studiów przed nowym rokiem bo nienawidzę uczelni?

Post autor: brook »

Zamierzam poprawiać maturę w 2018 roku oraz obecnie studiuję biotechnologię medyczną.Poszedłem na studia, ponieważ interesuje się tą dziedziną, problem jednak jest taki, że wybrałem złą uczelnie, mianowicie nie mam na nic za bardzo czasu i tylko w weekendy uczę się do poprawy matury, ale plusem jest to, że materiał obecny pokrywa się z maturą, wiadomo, że jest trochę rozszerzony, ale niektórzy wykładowcy na kolokwiach dają nam zadania z matur CKE. Zastanawiam się czy nie zrezygnować ze studiów przed nowym rokiem, ponieważ co prawda lubię ten kierunek i widzę siebie w labie, ale uczelni nienawidzę. Doszedłem do wniosku, że jeszcze weterynaria mnie kręci, w dodatku po niej mam podobne uprawnienia co biotechnolog czy biolog, ponieważ mogę zrobić sobie również podyplomówkę z diagnostyki i pracować również w labie albo specjalizację diagnostyki weterynaryjna. Progi na wete są o wiele niższe niż na lekarski czy stomę, ale obawiam się, czy zdołam poprawić tą maturę o 20%. Która opcja byłaby lepsza: rezygnacja czy pozostanie? Wiadomo, że gdybym został, wtedy mam zabezpieczenie, że w razie porażki zostaję i ciągnę ten kierunek, ale z drugiej strony też nie mam gwarancji, że pozostanie w domu zapewni mi wysoki wynik, bo jednak studiuję kierunek związany z biologią i chemią, co przyczynia się do motywowania mnie do nauki.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Czy zrezygnować ze studiów przed nowym rokiem bo nienawidzę uczelni?

Post autor: Mårran »

Rozumiem rezygnować z uczelni, bo kijowa, chociaż z posta nie wynika, dlaczego. Generalnie na pierwszych latach studiów jest mało czasu.