Fizjoterapia? Czy to dobra decyzja?

Możliwości pracy po ukończeniu studiów z fizjoterapii. Wykaz uczelni pozwalających na studiowanie fizjoterapii. Warunki przyjęć i rekrutacji na studia. Kariera zawodowa.
Loket
Posty: 16
Rejestracja: 14 sie 2018, o 13:02

Fizjoterapia? Czy to dobra decyzja?

Post autor: Loket »

Cześć ludzie! Zacznę od przedstawienia mojej obecnej sytuacji. Obecnie studiuję farmacje i już po 2 miesiącach wiem że to nie jest kierunek dla mnie, dostałem się na niego raczej bezproblemowo także coś tam wiem. Siedząc na tych zajęciach wiem że coś mnie rozsadza od środka, nie wytrzymałbym tyle w miejscu + bez kontaktu z ludźmi. Zastanawiam się jeszcze nad wetą te 2 kierunki póki co najbardziej mnie ciekawią. Dodam że chciałbym studiować fizjo na wumie także jeśli ktoś tam studiuje ten kierunek to poproszę o opinię, po studiach chciałbym się pracować w jakimś klubie sportowym bądź coś w tym stylu, gdyż sam trenuje także byłoby to dosyć interesujące.
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51

Re: Fizjoterapia? Czy to dobra decyzja?

Post autor: Nitrogenium32 »

Loket pisze:
2 gru 2018, o 20:56
Obecnie studiuję farmacje i już po 2 miesiącach wiem że to nie jest kierunek dla mnie [.]
Czy mógłbyś wyjaśnić, dlaczego tak uważasz?
Loket
Posty: 16
Rejestracja: 14 sie 2018, o 13:02

Re: Fizjoterapia? Czy to dobra decyzja?

Post autor: Loket »

Nie interesuje mnie tematyka tych studiów. Bardzo duzo siedzenia w jednym miejscu i słuchanie. Nie to ze jestem jakimś cholerykiem ale preferowalbym cos bardziej aktywnego a jeśli ma byc to kierunek medyczny to kontakt z pacjentem raczej to by mnie bardziej interesowało. Dużo ludzi czeka na 3 rok ponieważ tam zaczną się leki czyli dopiero zacznie sie farmacja, gdzie dla mnie to mało ciekawa a bardzo bardzo wycieczajaca nauka.
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51

Re: Fizjoterapia? Czy to dobra decyzja?

Post autor: Nitrogenium32 »